تظاهرات اطراف میدان لؤلؤه، نظام بحرین را شوکه کرد

تظاهرات اطراف میدان لؤلؤه، نظام بحرین را شوکه کرد
شنبه 24 مرداد 1394 - 16:27

العالم ـ یکی از رهبران ائتلاف بحرین تاکید کرد که تظاهراتی که روز گذشته به مناسبت سالروز استقلال این کشور برگزار شد، نظام حاکم و تمام ناظران را شوکه کرد.

"ضیاء بحرانی" در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: شمار زیادی از هموطنان علی رغم آنکه نظام بحرین بیش از 40 ایست بازرسی در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده بود، در تظاهرات اطراف میدان لؤلؤه در منامه شرکت کردند. این تظاهرات افتخار آمیز تا ابد در صفحات انقلاب 14 فوریه خواهد درخشید.

وی افزود: نظام بحرین گمان می کند که با مستقر کردن هزاران مزدور خارجی در خیابان ها، زمام امور را به دست گرفته و موفق به سرکوب ملت شده است؛ اما تظاهرات 14 آگوست 2015 به جهانیان و تمام ناظران ثابت کرد که نمی توان ملت بحرین را سرکوب کرد و یا به تسلیم واداشت.

بحرانی تصریح کرد که نظام بحرین با تخریب بنای تاریخی میدان لؤلؤه در سال 2011، قصد داشت آن را از حافظه ملت بزداید؛ اما خیزش مردمی در روز گذشته به سمت این میدان که ملت آن را "میدان شهدا" می نامد، تاثیر آن بر ملت بحرین را ثابت کرد و اینکه این میدان در وجدان هر شهروند آزاده غیور جای دارد.

این رهبر ائتلاف بحرین در پایان اظهار کرد که ملت با تمام فداکاری ها و مقاومت های اسطوره ای از شروع انقلاب در سال 2011 تا به امروز، هرگز راه حلهای سطحی موقت ناچیز را نمی پذیرد و از حق مشروع خود در تعیین سرنوشت بدون دخالتهای خارجی صرف نظر نخواهد کرد. نظام آل خلیفه پس از آنکه ارتش های خارجی را به کشور فراخواند، جنایتهای فجیعی علیه ملت مرتکب شد و خود را در آغوش امریکا و انگلیس انداخت، دیگر هیچ مشروعیتی ندارد.  

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها