طلاق زن به دلیل تماشای فوتبال !

طلاق زن به دلیل تماشای فوتبال !
شنبه 24 مرداد 1394 - 17:44

العالم- یک جوان عربستانی پس از مشاهده همسر جوانش در جمع تماشاچیان در داخل یک ورزشگاه فوتبال در پایتخت انگلیس، تصمیم گرفت وی را طلاق دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از روزنامه "عین حائل" چاپ عربستان، این جوان عربستانی، همسرش را از طریق تصاویر تلویزیونی و در حال تماشای مسابقه فینال مسابقات سوپر جام باشگاهی فوتبال عربستان بین تیم های الهلال و النصر که برای اولین بار در خارج از این کشور و در ورزشگاه "لووفتس رود" متعلق به تیم "کوئینز پارک" در جنوب لندن برگزار شد، مشاهده کرد.

براساس این گزارش، دوربین فیلمبرداری تلویزیونی جمعیت حاضر در ورزشگاه به ویژه دختران تماشاچی تیم های فوتبال الهلال و النصر را نشان می داد که این جوان، تصویر همسرش را در میان تماشاچیان دید و به شدت خشمگین شد.

در این گزارش آمده است که جوان عربستانی بلافاصله پس از دیدن تصویر همسرش، درحالی که به شدت عصبی و خشمگین شده بود، با او تماس گرفت و پس از اینکه همسرش به او گفت که با دوستانش برای تماشای مسابقه فوتبال به ورزشگاه رفته است، به وی اطلاع داد که تصمیم گرفته است تا او را طلاق دهد.

این خبر با واکنش های گسترده ای در شبکه اجتماعی توییتر روبرو شد و برخی از فعالان شبکه های اجتماعی از جوان عربستانی حمایت کرده اما برخی دیگر حق را به زن داده و مشارکت در فعالیت های ورزشی را مادامیکه از چارچوب آداب و سنت های اجتماعی خارج نشده، حق طبیعی او دانستند و از این حق دفاع کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها