کارت قرمز اتریش به گردشگران عربستانی و کویتی

کارت قرمز اتریش به گردشگران عربستانی و کویتی
شنبه 24 مرداد 1394 - 21:48

العالم - هجوم اتباع کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به ویژه عربستان به سمت کشورهای اروپایی و مخصوصا اتریش باعث شد تا دولت وین به گردشگران این کشورها کارت قرمز نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این گردشگران که با سوء استفاده از تسامح و تساهل حکومت اتریش دست به اقدام های غیرقانونی می زنند موجبات خشم مردم این کشوررا فراهم کرده اند.

از بارزترین اقدام های غیرقانونی گردشگران کشورهای عرب خلیج فارس به ویژه عربستان در کشورهای اروپایی آسیب زدن کودکان عرب به درختان و گیاهان و محتویات پارک ها، روشن کردن آتش در بوستان های عمومی، ریختن زباله و تولید سروصدای زیاد در هتل هاست؛ اما به نظر می رسد مهمترین اقدام خلاف قانون گردشگران عرب که مخصوصا باعث رنجش سوئدی ها شده و در اظهارنامه کمیته انضباطی هم آمده "تهدید حیوانات" باشد.

از این عبارت به خوبی می توان فهمید که این گردشگران عرب تحمل دیدن حیوانات آزاد را ندارند و باید آن را دنبال کنند یا به طرفش سنگ پرتاب کنند و یا او را بکشند حتی اگر قصد خوردنش را نداشته باشند... از چنین کسانی چگونه می توان انتظار داشت که به "حقوق حیوانات" احترام بگذارد؟ از نظر آنها آیا اساسا حیوانات از حقوق برخوردارند؟ این کلمه برای کسانی که هر پرنده و خزنده ای را شکار می کنند و می خورند چه معنایی می تواند داشته باشد.

گردشگران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به خصوص سعودی ها فکر می کنند چون پول زیادی دارند می توانند در مکان های عمومی کشورهای اروپایی هر کاری می خواهند، انجام دهند و معلوم نیست چرا با انجام کارهای احمقانه احساس افتخار می کنند و از آن عکس هم می گیرند که نمونه آن فردی است که هنگام استعمال قلیان نزدیک برج ایفل از خود عکس گرفته است!

شورای استان سالزبورگ در اتریش بنا بر پیشنهاد نمایندگان شهر زلامسی از دولت مرکزی در وین خواستند که تعداد ویزاهای گردشگری از کشورهای کویت و عربستان را با نسبت ثابتی هر سال کم کند.

از آن جا که تصویر کلیشه ای هر ملت در ذهن سایر ملل به راحتی تغییر نمی کند، وزارت خارجه کویت اعلام کرده که به هیچ شهروند کویتی اجازه نمی دهد به شهرت جهانی کشورش آسیب بزند و از شهروندان خود خواسته تا به قوانین کشوری که از آن بازدید می کنند، احترام بگذارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها