انهدام تانکهای اماراتی در یمن با موشکهای کورنت

انهدام تانکهای اماراتی در یمن با موشکهای کورنت
يکشنبه 25 مرداد 1394 - 11:03

نیروهای یمنی به وسیله موشک های کورنت توانستند یگان تانک های "لوکلر" مورد استفاده نیروهای اماراتی در یمن را تار و مار کنند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این موشک های روسی صیاد تانک های اماراتی ساخت فرانسه به شمار می روند.

همچنین منابع نظامی از خسارت بزرگ ارتش امارات در مناطق کرش و المسیمیر در استان لحج و پادگان النصر در منطقه خور مکسر و ورودی محله الخور در شهر عدن و جاده العلم بین شهرهای عدن و ابین و داخل خود شهر ابین خبر دادند.

ارتش امارات به طور کسترده به تانک های" ای ام اکس- 56 لوکلیر" متکی است که تانک رزمی اصلی ساخت فرانسه است.

این منابع نظامی فاش کردند: میزان خسارت های نیروهای اماراتی تنها در طول  72 ساعت از 32 زره پوش، 14 تانک، 23 خودروی نظامی، 38 نظامی و هشت افسر فراتر رفته است.

کشته شدن 7نظامی سعودی در عملیات ویژه نیروهای یمنی

رسانه های یمنی از کشته شدن هفت نظامی سعودی در عملیات ویژه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر جیزان عربستان و زخمی شدن شمار دیگری از آنها خبر دادند.

یمنی ها یک دستگاه تانک برادلی سعودی را هدف گرفتند

رسانه های یمنی اعلام کردند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یک دستگاه تانک برادلی و یک خودروی نظامی را هدف قرار دادند که به کشته شدن نیروهای سعودی آن از جمله یک فرمانده نظامی بلندپایه در ناحیه الخوبه در منطقه جیزان عربستان منجر شد.

حمله به مواضع سعودیها در نجران و جیزان

همزمان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی مواضع نظامی الشرفه، المخروق و الطلعه سعودی در منطقه نجران را گلوله باران کردند.

یگان هایی از این نیروها نیز به موضع نظامی الشعبه سعودی در منطقه جیزان یورش برده و یک دستگاه خودروی نظامی را منهدم کردند و یکی دیگر از آنها را از کار انداختند.

این اقدامات در چارچوب عملیات 24 ساعته ارتش و کمیته های مردمی یمن و گلوله باران مداوم شماری از مواضع نظامی عربستان در مناطق جیزان، نجران وعسیر انجام شده است. در این عملیات تاکنون دهها نظامی سعودی کشته یا زخمی و شماری از خودروهای نظامی و تانک آنان منهدم شده است.

پربیننده ترین خبرها