ترکیه 13تروریست داعشی را آزاد کرد

ترکیه 13تروریست داعشی را آزاد کرد
يکشنبه 25 مرداد 1394 - 13:55

دادگاه تركيه 13 تروريست مرتبط با گروه تروريستي داعش را آزاد كرد.

به گزارش روز یکشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، دادگاه تركيه 13 نفر از كساني را كه در دو روز گذشته به اتهام ارتباط با گروه تروريستي داعش بازداشت شده بودند، آزاد كرد.

دادگاه تركيه هيچ اطلاعاتي در اين زمينه به رسانه هاي گروهي ارايه نكرد.

رسانه هاي تركيه نوشتند: نيروهاي امنيتي در هاتاي، آنكارا، استانبول و كريك قلعه 13 نفر را كه گفته شده است مرتبط با گروه تروريستي داعش هستند و پيشتر براي نبرد به سوريه رفته بودند، بازداشت كرده بود.

اين رسانه ها افزودند: بیشتر اين افراد كه ماه گدشته به اتهام ارتباط با گروه تروريستي داعش بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

عثمان كوروترك، معاون سابق حزب خلق جمهوري تركيه، در روز چهارشنبه (21 مرداد ماه، 12 ماه جاري ميلادي) درباره ادعاهاي حكومت اردغان و دولت برآمده حزبش (عدالت و توسعه) درخصوص مقابله با گروه تروريستي داعش ابراز ترديد کرد.

وي افزود: دولت تركيه در ادعاهاي خود در اين زمنيه جدي نيست زيرا بايد از مدتها پيش امنيت مرز تركيه با سوريه را براي جلوگيري از نفوذ تروريست ها تامين مي كرد.

يك وبلاگ نويس تركيه كه از نام فواد عوني براي انتشار رسوايي هاي حكومت اردوغان استفاده مي كند، دو روز پيش در صفحه خود در شبكه اجتماعي تويتر نوشت: دولت حزب عدالت و توسعه از يك طرف در تلاش براي القاي اين مساله است كه در راه مبارزه با داعش گام بر می دارد اما از طرف ديگر به انتقال سلاح و تجهيزات نظامي از طريق كاميون هاي دستگاه اطلاعاتي تركيه براي گروههاي تروريستي در سوريه ادامه مي دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها