نگرانی صهیونیستها از قدرت حماس درشکار پهپاد

نگرانی صهیونیستها از قدرت  حماس درشکار پهپاد
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:32

العالم - اقتدار روز افزون حماس و توانمندی در شناسایی و شکار پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی و بازسازی آن ، موجب نگرانی صهیونیستها شده است.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "حزی سیمانطوف" کارشناس مسائل خاورمیانه شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حماس از پهپاد جاسوسی اسرائیل پرده برداشت، افزود: حماس می گوید پهپاد را دو هفته پیش بر فراز آسمان غزه سرنگون و پس از بررسی توانمندی، آن را بازسازی و مرمت کرده است.

این شبکه با بیان اینکه فیلمهایی منتشر شده توسط حماس در این باره،  توانایی آن در ایجاد پارازیت بر پهپاد اسرائیلی را نشان می دهد، ادعا کرد که فناوری ارسال پارازیت برای پهپادها از طریق ایران بدست حماس رسیده است.

"اورهیلر" خبرنگار نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: پهپاد تاکتیکی پیشرفته ساخت شرکت البت طی دو هفته گذشته به علت مشکلاتی در اتصالات در غزه سقوط کرد.

این پهپاد مجهز به دوربین است و بطور پیوسته اطلاعات محرمانه ای را از اراضی دشمن برای فرمانده هان گردانها می فرستد.

به گفته منابع صهیونیستی آنچه صنایع امنیتی رژیم اشغالگر را نگران کرده ، توانمندی ایران در به دام انداختن پهپادها با ارسال امواج پارازیت به سوی آنها و انتقال این فناوری به حزب الله و حماس است.  این مسأله تولیدات نظامی و عملکرد ارتش و مخصوصا نیروی هوایی رژیم اسرائیل را تحت تاثیر قرار می دهد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها