انتشار آماری درباره کودک آزاری در اراضی اشغالی

انتشار آماری درباره کودک آزاری در اراضی اشغالی
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 08:04

آمار منتشر شده از سوی صهیونیستها، از سوء استفادۀ جنسی از 1000 دختربچۀ اسرائیلی پرده برداشت که هنوز به سن قانونی نرسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این آمار بر اساس گزارش های سال 2014 است که زنان فعال در زمینه های اجتماعی ارائه کرده اند. این فعالان اجتماعی مسؤول رسیدگی به وضعیت دخترانِ گم شده بودند.

بر پایه این گزارش ها، سال گذشته مراکز وابسته به وزارت رفاه رژیم صهیونیستی تنها به رسیدگی به وضعیت یک سوم از این موارد اکتفا کرده اند.

بر اساس ارزیابی ها، 250 پسر نوجوانِ زیر سن قانونی نیز وجود دارند که در زمینه جنسی مورد سوء استفاده قرار می گیرند و برآورد می شود که جمعا ازً 1250 دختر و پسر نوجوان سوء استفاده شده است. میانگین سنی این افراد بین 13 تا 14 سال است.

این گزارش ها حاکی از آن است که وزارت رفاه اجتماعی رژیم صهیونیستی از این آمار باخبر است، با این حال هیچ آمار رسمی که حجم این پدیده را مشخص کند، وجود ندارد. این در حالی است که چندین کمیته رسمی بارها بر ضرورت بررسی این پدیده تاکید کرده اند که اولین مورد از این کمیته ها در سال 1997 به این نتیجه رسیده بود.

یکی از ناظران فعالیت های کابینه در گزارش خود در سال 2014 نوشت که وزارتخانه ها و سازمان های بومی و انجمن های مرتبط به این موضوع فقط به ارزیابی هایی در این زمینه اکتفا می کنند، و این در حالی است که داده های وزارت رفاه با داده های سازمان های فعال در این زمینه تفاوت دارد.

این کارشناس، در نتایج تحقیقات خود به همه پرسیِ صورت گرفته در اواخر سال 2011 استناد می کند. در این همه پرسی آمده است که 671 دختر و پسر نوجوان، قربانی سوء استفاده جنسی بوده اند و میانگین سنی این افراد 16.7 سال بوده است.

26

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها