مسوول جذب داعشی‌های تونسی درسوریه کشته‌شد

مسوول جذب داعشی‌های تونسی درسوریه کشته‌شد
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 09:17

یکی از اعضای ارشد داعش که مسوول جذب عناصر جدید از تونس و آموزش آنها در سوریه بود، درعملیات ارتش کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در عملیات ارتش سوریه در روستای "التبه" در حومه شمالی لاذقیه 8 تروریست داعشی کشته شدند که یکی از مسوولان جذب و آموزش عناصر جدید از تونس نیز در میان کشته شدگان است.

ارتش سوریه یک روستا را در حومه درعا پاکسازی کرد

خبرگزاری سوریه (سانا) تأکید کرد، ارتش روستای التبه در منطقه اللجاه در حومه درعا را پاکسازی و از حمله تروریست های داعش به منطقه المقالع در حومه تدمر جلوگیری کرد.

 یک واحد از ارتش سوریه روز سه شنبه روستای التبه را از وجود تروریست ها پاکسازی کرد و چند واحد دیگر نیز با پشتیبانی نیروی هوایی مانع حمله گروه تروریستی داعش به مناطق نظامی در منطقه المقالع در شمال غرب شهر تدمر شدند.

یک منبع نظامی درباره جزییات این عملیات گفت: آزادسازی روستای التبه به کشته شدن تعداد زیادی از تروریست های تکفیری منجر شد که اغلب از جبهه النصره بودند و سلاح و مهمات آنها نیز منهدم شد. نیروهای ارتش نیز در حال تعقیب باقیمانده این عناصر و پاکسازی اطراف روستا از وجود مین ها هستند.

منطقه اللجاه از حومه السویداء تا حومه درعا امتداد دارد و یکی از خطرناک ترین مواضع تروریست های تکفیری بود که تروریست های این منطقه با اتاق عملیات اردن و رژیم صهیونیستی همکاری می کردند.

تروریست های مستقر در این منطقه به دلیل شرایط خاص و ناهمواری های موجود، از این منطقه با موشک و خمپاره روستاهای مجاور را هدف قرار می دادند.

انهدام مخفیگاه تروریست ها در غوطه شرقی،حماه و ادلب
در همین حال جنگنده های سوری دهها مخفیگاه گروههای تروریستی را در غوطه شرقی و حومه حماه و ادلب منهدم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها