پیشروی نیروهای عراقی در صلاح الدین و الانبار

پیشروی نیروهای عراقی در صلاح الدین و الانبار
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 10:37

نیروهای عراقی مناطق دیگری را در دو استان صلاح الدین و الانبار از دست گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای عراقی دیروز (سه شنبه) با پشتیبانی هوایی ارتش توانستند منطقه «جزیره سامراء» در جنوب شهر تکریت واقع در استان صلاح الدین را از دست داعش آزاد کنند.

بر اساس بیانیه ستاد فرماندهی مشترک عملیات نیروهای مسلح عراق، نیروهای مشترک عراقی توانستند خسارت های سنگینی به گروه تروریستی داعش وارد کنند. 

پیشروی عراقی برای پاکسازی این مناطق همچنان ادامه دارد.

بر اساس این بیانیه، نیروهای مردمی و نیروهای پلیس و نیروهای ضد تروریسم در کنار نیروهای ارتش در این عملیات شرکت دارند و مورد حمایت و پشتیانی نیروی هوایی عراق هستند.

در همین حال، "کریم النوری" سخنگوی رسمی نیروهای مردمی در این خصوص اعلام کرد هدف از عملیات آزادسازی روستاهای منطقه «جزیره سامراء» تامین امنیت در منطقه بین صلاح الدین و الانبار است.
وی گفت: مناطقی در استان های صلاح الدین و الانبار شاهد درگیری های مستمر است و نیروهای عراقی در حال پیشروی به طرف پایگاه های گروه تروریستی داعش است. نیروهای امنیتی بر اساس طرح از پیش تهیه شده در حال پیشروی هستند.
حکمت سلیمان سخنگوی استان الانبار نیز در این خصوص گفت نیروهای امنیتی متشکل از نیروهای ارتش و نیروهای مبارزه با تروریسم توانستند برخی از مناطق استان الانبار را مانند منطقه الزیتون آزاد کنند و شماری از عناصر داعش را نیز به هلاکت برسانند یا زخمی کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها