مخالفات ائتلاف 14 فوریه با تصمیمات "اوقاف جعفری"؛

تخریب مسجد برای ساخت قبرستان در بحرین!

تخریب مسجد برای ساخت قبرستان در بحرین!
جمعه 30 مرداد 1394 - 13:18

در پی تصمیم مرکز موسوم به "اداره اوقاف جعفری" برای تبدیل مسجدی در بحرین به قبرستان، ائتلاف جوانان 14 فوریه تاکید کرد که این مرکز جایگاهی بین مردم ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای اعلام کرد: ملت بحرین تصمیمات اداره موسوم به اوقاف جعفری را نمی پذیرند چون آن را یکی از مراکز فاسد نظام آل خلیفه دانسته که اوامر دیکتاتوری و سیاست های آن را اجرا می کند.
ائتلاف جوانان 14 فوریه اقدام وزارت اوقاف جعفری در تخریب مسجد شیخ عزیز، تخریب محراب  و تبدیل آن به قبرستان را به شدت محکوم و این تصمیم را در راستای سیاست دخالت آل خلیفه در امور دینی و مساجد دانست.
این ائتلاف هدف از این اقدام را ایجاد فتنه، مبارزه با شعائر دینی و دور ساختن مومنان از اماکن مقدسی توصیف کرد که نقش بزرگی در نشر بیداری اسلامی و انقلابی میان گروه‌های مختلف مردم برعهده داشته است.
ائتلاف 14 فوریه در این بیانیه با محکومیت وزارت اوقاف جعفری که نقش مهمی را در اجرای این سیاست‌ها ایفا می کند، حمایت خود را از علما در نفی اینگونه سیاست‌ها اعلام کرد.
وزارت اوقاف جعفری بحرین در راستای مبارزه با شعائر دینی و سرکوب شیعیان، حکم تخریب مسجد شیخ عیسی و تبدیل آن به قبرستان را صادر کرد.

پربیننده ترین خبرها