حذف خبر آموزش جوانان مغربی از روزنامه صهیونیستی

حذف خبر آموزش جوانان مغربی از روزنامه صهیونیستی
جمعه 30 مرداد 1394 - 18:35

یک روزنامه صهیونیستی، خبری را که درباره سفر جوانان مغربی به "اسرائیل" منتشر کرده بود، حذف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "جیروزالیم پست" روزسه شنبه گذشته خبری را درباره عزیمت سی جوان مغربی به سرزمین های اشغالی درتابستان امسال درچارچوب برنامه ای برای آماده کردن آنان برای مهاجرت و خدمت در ارتش رژیم اسرائیل منتشر کرده بود که آن را حذف کرد.

پایگاه مغربی "لکم" ضمن انتشار این خبر حذف شده، نوشت: هنگامی که خواننده به عنوان موضوع مراجعه می کند، به سایت جیروزالیم پست ارجاع داده می شود و در آنجا می بیند که این خبر وجود ندارد و حذف شده است.

پایگاه "لکم" این موضوع را قبل ازاینکه دیگر پایگاه های اینترنتی در داخل مغرب و خارج آن را منتشر کنند، دوباره منتشر و به عربی ترجمه کرد.

روزنامه " جيروزاليم پست " به نقل از ترتیب دهندگان این برنامه نوشته بود؛ گروهی متشکل از 30 جوان از یهودیان مغربی ماه ژوئیه گذشته با هواپیما و از طریق رم به اسرائیل رفتند تا در یک دوره آموزش جسمانی و ذهنی یک ماهه شرکت کنند.

براساس این گزارش، این برنامه از سوی موسسه نظامی "امیشای" و با همکاری اتحادیه صهیونیستی اسرائیلی و سازمان صهیونیسم جهانی ترتیب داده شده بود و این طرح تحت نظر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اجرا می شود.

پربیننده ترین خبرها