هلاکت 160 تروریست در الانبار و صلاح‌الدین

هلاکت 160 تروریست در الانبار و صلاح‌الدین
جمعه 30 مرداد 1394 - 22:56

مرکز اطلاع رسانی اخبار جنگ در عراق، از کشته شدن 160 تروریست داعشی در استان‌های الانبار و صلاح الدین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه، مرکز اطلاع رسانی اخبار جنگ درعراق روز جمعه اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق با پیشروی در محور تل الجرایشی در محدوده اجرای عملیات الانبار، 31 بمب را خنثی و دو خودروی متعلق به تروریست ها را که یکی از آن ها بمب گذاری شده بود، منهدم کردند.

مرکز اطلاع رسانی اخبار جنگ درعراق همچنین اعلام کرد جنگنده های ارتش عراق با اجرای حملات هوایی در منطقه البوعيثه سه تروریست را به قتل رساندند و یک خودروی بمب گذاری شده را هدف قرار دادند و چهارنیروی داعش را در آن منطقه کشتند.

بنا بر اعلام این مرکز، نیروهای مستقر درمحور غربی الانبار یک تانکر بمب گذاری شده را که قصد داشت به این نیروها درنزدیک ایستگاه قطار حمله کند ، منهدم کرد و سرنشینان این تانکر کشته شدند.

دراین حال، نیروهای پلیس عراق هم موفق شدند که تلاش دشمن برای نفوذ به خط منطقه حصیبه شرقی را ناکام بگذارند که درنتیجه دو تروریست کشته شدند.

همچنین نیروهای یگان مهندسی ارتش موفق شدند که 6 بمب را منفجر کنند و نیروهای پلیس نیز یک خودروی متعلق به عناصر داعش را منهدم و دو نفر از تروریست های داخل آن را به هلاکت رساندند.

این مرکز همچنین اعلام کرد نیروهای عملیات سامرا توانستند تلاش تروریست ها را برای نفوذ به برخی مناطق ناکام بگذارند و یک خودروی بمب گذاری شده را با پشتیبانی جنگنده های ارتش در غرب سامرا منهدم کنند.

همچنین جنگنده های ارتش عراق یک تانکر بمب گذاری شده و یک خودروی تریلی بمب گذاری شده و یک خودروی زرهی و یک خودرو "همر" بمب گذاری شده را منهدم کردند و یک تروریست انتحاری را که با خودروی بمب گذاری شده در غرب اتوبان میان سامرا و تکریت رانندگی می کرد، به قتل رساندند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی اخبار جنگ عراق، فرماندهی عملیات الجزیره با اجرای عملیات امنیتی در منطقه البغدادی، یک تروریست را به قتل رساند.

فرماندهی نیروی هوای ارتش یک خودروی بمب گذاری شده را در منطقه الصینیه و نیز یک خودروی تروریست ها را منهدم و 11 تروریست را به قتل رساند.

این مرکز همچنین اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف بین المللی با 21 پرواز بر بخش های مختلف عملیاتی، 126 تروریست را منهدم و 24 مخفیگاه اسلحه را به همراه 24 مرکز و پایگاه متعلق به دشمن منهدم کردند.

سرتیپ ستاد "نومان عبد الزوبعی" فرمانده لشگر هفتم دراستان الانبار روز جمعه از هلاکت 43 تروریست داعشی در حمله هوایی به دو موضع تروریست های داعش در غرب الانبار خبر داده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها