ناکامی تروریستها برای نفوذ به دمشق +فیلم

يکشنبه 1 شهريور 1394 - 18:37

ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در مناطق مختلف استان جنوبی درعا زیر آتش گرفت و تحرکات متعدد آنان از سوی جنوب سوریه برای نفوذ به دمشق را ناکام گذاشت.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، ارتش در جنوب سوریه مسیرهای پشتیبانی تروریست ها را نزدیک اردن و فلسطین اشغالی مسدود کرد و با مسدود کردن این مسیرها مانع رسیدن کمک ها به دست تروریست ها از اردن و رژیم صهیونیستی شده است. 

شکست تروریستها با وجود حمایت اسراییل از آنان
گروه های تروریستی با وجود پشتیبانی رژیم صهیونیستی نتوانستند در جنوب سوریه کاری از پیش ببرند و شکست های خود را در درگیری های الزبدانی (استان ریف دمشق) و سهل الغاب ( استان حماه) جبران کنند. 
"ثابت محمد" کارشناس نظامی سوری در مصاحبه با العالم گفت: گروه های تروریستی از پشتیبانی هوایی اسراییل برخوردار هستند و همزمان حملاتی را از محورهای مختلف در شهر درعا – مرکز استان درعا -  اجرا کردند. همچنین در استان القنیطره به مناطق البعث، خان ارنبه و حضر حمله کردند اما ارتش توانست همه این حملات را دفع کند.

آموزش تروریست های خارجی در اردن زیر نظر اسراییل

تروریست های خارجی در خاک اردن زیر نظر رژیم صهیونیستی آموزش می بینند سپس وارد جنوب سوریه می شوند در همین حال ارتش نیز مواضع این تروریست ها را در مناطق الیادوده، تل شهاب، اللجاه و اطراف شرکت برق و اداره گمرک قدیم در استان درعا گلوله باران کرد و نیروی هوایی ارتش نیز یک ستون از خودروهای آنها را در منطقه تل الحاره نزدیک بلندی های اشغالی جولان بمباران کرد. 

النصره و یک گروه متحد داعش به جان هم افتادند
خبر دیگر اینکه جبهه النصره و متحدانش در اطراف سد سحم الجولان استان درعا با گروه تروریستی دیگری به نام تیپ شهدای یرموک – متحد داعش - می جنگد که این درگیری بیانگر تداوم اختلاف و جنگ مسلحانه بین گروه های تروریستی فعال در سوریه است.

تروریستها 4مسوول خود را به اتهام سرقت و فروش اسلحه بازداشت کردند
همچنین اتاق عملیات" توفان جنوب " که وابسته به گروه های تروریستی فعال در جنوب سوریه است، 4 مسوول خود را به اتهام سرقت اسلحه و مهمات و فروش آن به قیمت 13 میلیون لیره (60 هزار دلار) و پشتیبانی نکردن از تروریست های فعال در حومه شمالی شهر درعا بازداشت کرد.
تروریست ها در صدد هستند که راهی از جنوب سوریه به سوی دمشق باز کنند ولی هر بار در مواجهه با ارتش سوریه متحمل شکست شده اند.
 

پربیننده ترین خبرها