تظاهرات فلسطینی‌ها با حضور روحانیون مسلمان و مسیحی

تظاهرات فلسطینی‌ها با حضور روحانیون مسلمان و مسیحی
يکشنبه 1 شهريور 1394 - 22:41

صدها فلسطینی با برگزاری تظاهرات، اقدام رژیم صهیونیستی در خصوص آماده سازی بخش گسترده ای از زمین های غصب شده در شهرک بیت جالا در جنوب کرانه باختری برای ساخت دیوار حایل را محکوم کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ایلی شحاده یکی از فعالان کمیته مردمی مقاومت در برابر ساخت دیوار حایل گفت: در صف اول این تظاهرات روحانیان مسلمان و مسیحی و شخصیت های ملی حضور داشتند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شحاده افزود: شرکت کنندگان در این تظاهرات به سمت منطقه بئرعونه که نیروهای اشغالگر قدس در آن در حال همسطح سازی و آماده کردن زمین ها برای ساخت دیوار حایل بودند، راهپیمایی کردند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در تظاهرات دروازه آهنی نصب شده توسط نیروهای اشغالگر در ورودی زمین های یاد شده را از جا کندند و به جای آن پرچم فلسطین را برافراشتند و با سر دادن شعارهایی این اقدام اشغالگران را محکوم کردند.
شماری از شرکت کنندگان در تظاهرات بر اثر شلیک گاز اشک آور نیروهای اشغالگر صهیونیست دچار خفگی شدند به گونه ای که نیروهای امدادرسان حاضر در صحنه به کمک آنها شتافتند.
برخی از معترضان در باره خطرات کامل شدن ساخت دیوار نژاد پرستی برای فلسطینیان ساکن شهرک بیت جالا هشدار داده و اظهار داشتند: این اقدام باعث از دست رفتن 3500 دونم ( هر دونم معادل هزار متر مربع) از زمین های فلسطینیان خواهد شد.
گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی از چند روز پیش به این سو عملیات هم سطح سازی و کندن درخت ها در شهرک بیت جالا را برای کامل کردن دیوار حایل در این منطقه آغاز کرده اند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها