الوفاء: عربستان بحرین را تابع خود می داند

الوفاء: عربستان بحرین را تابع خود می داند
دوشنبه 2 شهريور 1394 - 11:41

جریان اسلامی الوفاء بحرین خاطرنشان کرد که عربستان سعودی بحرین را نه یک کشور بلکه منطقه وابسته به خود می داند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جریان اسلامی الوفاء اعلام کرد که ملت بحرین اکنون بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد و اینکه باید به یاد داشته باشیم که در راه انقلاب 165 نفر شهید و صدها نفر مجروح شده اند و 4 هزار نفر بازداشت و صدها نفر تحت تعقیب هستند. این تعداد افراد به خاطر آزادی، فداکاری و جانفشانی کرده اند.

منامه پست به نقل از جریان اسلامی الوفاء نوشت: انقلاب بحرین به ابداع و نوآوری و استفاده از همه ابزارها و امکانات موجود و قانونی و بالا بردن روحیه ملت نیاز دارد و اینکه از طرح های بی ارزش و طرح هایی که فاقد دیدگاه فراگیر هستند، حمایت نکند.

این جریان افزود: آمریکا و انگلیس براساس منافع نظامی و سیاسی و اقتصادی خود به بحران بحرین می نگرند در حالی که عربستان به بحرین به عنوان منطقه وابسته به خود نگاه می کند و حمد بن عیسی آل خلیفه به عنوان پادشاه، تنها امیر یک منطقه است و این مساله باعث شده عربستان سخن گفتن از بحرین یا ارایه هرگونه امتیاز برای حل این بحران را رد کند.  

جریان اسلامی الوفاء تصریح کرد، هر ملتی در انقلاب خود، متناسب با مقاومت، پایداری، فداکاری و حضور در صحنه، نتایج و موفقیت هایی کسب می کند و حتی دیدگاه دوستان ملت که از مبارزه مردم بحرین حمایت می کنند، براساس همین واقعیت است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها