حمله جنگنده‌های سعودی به یتیم خانه‌ها ومدارس یمن

پنج‌شنبه 5 شهريور 1394 - 14:49

جنگنده های سعودی در ادامه تجاوزات به یمن، یک یتیم خانه و یک مدرسه را هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در حالی که تجاوز عربستان سعودی به یمن وارد نهمین ماهِ پیاپی شد، جنگنده های سعودی، همچنان به حملات خود ضد اماکن غیرنظامی در استان های مختلف یمن ادامه می دهند.

در حملۀ جنگنده های سعودی به استان الحدیده در غرب یمن، 11 تن از مردم شهید و شماری دیگر زخمی شدند. جنگنده های سعودی در این حمله، مناطق مسکونیِ نزدیک به مجتمع دولتی و یک بازار پرتردد را در منطقه بیت الفقیه هدف قرار دادند. جنگنده های متجاوز همچنین مجتمع آموزشی دختران را در منطقه الحوک بمباران کردند.

یکی از شهروندان گفت: بمباران چنان شدید بود که گوشت کشته ها با گوشت چارپایان مخلوط شده است، به طوری که دیگر هیچ کس جز خدا نمی تواند تشخیص دهد شمار کشته ها چند نفر بوده است.

حملات جنایتکارانه متجاوزان، حتی یتیمان را نیز مستثنی نکرد به طوری که جنگنده های سعودی، ساختمان یتیم خانۀ الحدیده را هدف قرار داد و خسارت های سنگینی به آن وارد کرد.
ساکنان این منطقه تاکید کردند که ساختمان یتیم خانه، جایگاهی کاملا غیرنظامی است و هیچ فعالیتی جز نگهداری از یتیمان در آن صورت نمی گیرد.

جنگنده های سعودی همچنین مدرسه الفوز را در الحدیده هدف قرار دادند و بخش اعظم آن را ویران کردند.

یکی از شهروندان یمنی گفت: آن ها مدارس، دانش آموزان و کودکان را هدف قرار می دهند.

جنگنده های سعودی همچنین با حمله به اماکن غیرنظامی در منطقه رازح در استان صعده خسارت های سنگینی به ساختمان ها و خانه ها وارد کردند. خانه های مناطق شدا و منبه در صعده و منطقه کتاف نیز به ضرب موشک و خمپاره هدف قرار گرفتند و خسارت های سنگینی به آن ها وارد شد. این در حالی است که حملات جنگنده های سعودی به منطقه الحزم در شهر الجوف همچنان ادامه دارد.

26

پربیننده ترین خبرها