صحنه‌هایی از خط مقدم درگیری‌ها در حلب

جمعه 6 شهريور 1394 - 18:49

حلب (العالم) – ارتش سوریه حمله گروهک های تروریست موسوم به اتاق عملیات فتح حلب را در محور روستای باشکوی واقع در حومه شمال این شهر را ناکام گذاشت .

خبرنگار شبکه العالم در گزارشی از خط مقدم این درگیری ها گفت، در اثر این درگیری ها شماری از تروریست ها کشته شدند و خودروهای آنان منهدم شد و ارتش یک زره پوش را به همراه مقداری سلاح و مهمات به غنیمت گرفت.
بیش از 16 گروهک تروریستی در این حمله شدید به نقاط تمرکز ارتش در روستای باشکوی شرکت داشتند و توانستند به شماری از ساختمانهای منطقه نفوذ کنند اما عملیات نظامی ارتش سوریه به سرعت در واکنش به تهاجم تروریست ها آغاز شد.
یکی از فرماندهان میدانی در گفت وگو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: گروههای تروریستی از سمت جنوب به روستای باشکوی حمله کردند و نیروهای ارتش به رویارویی با آنها پرداختند و سپس یک خودرو زرهی از نوع بی ام پی را به غنیمت گرفتند و تانک تروریستها را منهدم کردند.

به دنبال آتش سنگین ارتش سوریه علیه نقاط تمرکز تروریست ها و خطوط امدادرسانی آنها در روستاهای رتیان و تل مصیبین یک تانک تروریست ها منهدم شد؛ بر اساس اعتراف عناصر تشکیل دهنده این گروهک ها در شبکه های اجتماعی در این ضد حمله ارتش، بیش از 15 تن از تروریستها کشته شدند.
این فرمانده سوری خاطرنشان کرد، تروریست ها اصرار دارند که به این منطقه حمله کنند زیرا این منطقه دروازه عبور به حومه شمالی حلب بشمار می رود و ارتش به امید خدا در این منطقه پا برجاست .
یکی از نیروهای ارتش سوریه در گفت وگو با العالم تصریح کرد : ما در جبهه باشکوی مستقر هستیم و حمله تروریست ها سد شده است و ما تا آخرین قطره خون خود در این جبهه ایستادگی خواهیم کرد.
نیروهای پیاده نظام ارتش سوریه به سوی نقاط تمرکز تروریست ها برای بازپس گیری آنها در حال پیشروی هستند و همین امر باعث شده تا تروریست های وابسته به گروهک تروریستی موسوم به جنبش احرار الشام  با بر جا گذاشتن سلاح و مهمات خود پا به فرار بگذارند. آنها حتی فرصت نیافتند اجساد کشته گان خود را به عقب ببرند.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها