توافق خوب نیست ولی آمریکا گزینه بهتری ندارد

توافق خوب نیست ولی آمریکا گزینه بهتری ندارد
يکشنبه 8 شهريور 1394 - 19:51

لس انجلس تایمز نوشت : این توافق اصلا مطلوب نیست و دستاوردهای آن بسیار کمتر از آن چیزی است که امیدوار بودیم؛ اما هر چه باشد، باید از این توافق حمایت کرد زیرا جایگزین‌های توافق بدترند

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از نسیم ،  نشریه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز در سرمقاله یکشنبه (امروز) خود نوشت: توافقی که میان ایران و 5 کشر دیگر منعقد شده است برای ده تا 15 سال دیگر از دست یابی ایران به بمب هسته‌ای ممانعت می‌کند.


این توافق اصلا مطلوب نیست و دستاوردهای ان بسیار کمتر از آن چیزی است که امیدوار بودیم اما هرچه  باشد، باید از این توافق حمایت کرد زیرا جایگزین‌های توافق بدترند.


ماه اینده کنگره درباره توافق رای‌گیری می‌کند. از اعضای کنگره می خواهیم تا به نفع برجام رای بدهند و اگر چنین نشد، از وتوی اوباما حمایت کنند.


دراین گزارش با تاکید بر این که طی 10 تا 15 سال آینده قطعا از دستیابی ایران به سلاح هسته ای ممانعت می کند می افزاید: طبق برجام ایران بخش اعظمی از زیرساخت های هسته ای خود را نابود می کند و بازرسی های فشرده از تاسیسات هسته‌ای شناخته شده را فراهم می سازد و امکان بازگشت تحریم ها نیز وجود دارد.
 

پربیننده ترین خبرها