اولتیماتوم اسرای فسطینی به رژیم صهیونیستی

اولتیماتوم اسرای فسطینی به رژیم صهیونیستی
دوشنبه 9 شهريور 1394 - 14:56

6 اسیر فلسطینی در اعتراض به بازداشت های غیر قانونی و بدون دادگاهی و تفهیم اتهام، به اعتصاب غذای خود که از چند روز قبل آغاز کرده اند، ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: اسرا به مسوول زندان های اسراییل تا فردا (سه شنبه) مهلت داده اند که خواسته هایشان را برآورده کند در غیر این صورت اقدام های اعتراضی شان را گسترش خواهند داد.   
اعتصاب کنندگان فلسطینی شامل خبرنگار اسیر "نضال ابو عكر" (48 ساله)، "شادی معالی" (39 ساله)، "غسان زواهره" (32 ساله)، از بيت لحم، "بدر رزه" از نابلس و "منير ابو شرار" از "دورا الخليل" هستند.
این اسرا از 20/8/2015 در اعتراض به ادامه بازداشت اداری بدون تفهیم اتهام یا محاکمه، اعتصاب غذا کرده اند و به همین دلیل رژیم صهیونیستی آنان را در زندان صحرایی "نقب" در سلول انفرادی محبوس کرده است. 
آنان تهدید کردند در صورتی که رژیم صهیونیستی به خواسته های آنان تا اول سپتامبر پاسخ ندهد از نوشیدن مایعات که تا کنون مصرف می کردند، خودداری خواهد کرد و همچنین در جلسات دادگاه های اداری حاضر نخواهند شد.
"کاید فوزی ابو الریش" (42 ساله) اسیر فلسطینی از نابلس در اعتراض به ادامه بازداشت اداری خود از 26 روز قبل تا زمان حاضر اعتصاب غذا کرده و در زندان "مجدو" در انفرادی است.
وی از دسامبر 2004 در بازداشت اداری است و بازداشت وی دو بار و هر یک به مدت شش ماه تمدید شده است.
کاید 16 سال از عمرش را در زندانهای صهیونیستی سپری کرده است.  
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها