داعش 4 نظامی لیبیایی را کشت

داعش 4 نظامی لیبیایی را کشت
دوشنبه 9 شهريور 1394 - 16:46

العالم - درگیری نیروهای ارتش لیبی با عناصر تروریستی داعش در شهر بنغازی، به کشته شدن 4 نیروی نظامی لیبی و زخمی شدن 22 نفر دیگر منجر شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم یک منبع نظامی در لیبی اعلام کرد که در درگیری های شدید بین نیروهای ارتش لیبی و عناصر تروریستی داعش در محور الهواری در جنوب بنغازی چهار نیروی نظامی لیبی کشته و 22 نفر زخمی شدند.

روسیا الیوم به نقل از این منبع نوشت: درگیری شدید با انواع سلاح ها همچنان بین نیروهای ارتش لیبی و گروه های تروریستی از جمله داعش در محور الهواری در جنوب بنغازی ادامه دارد.

شهر بنغازی در شرق لیبی بیش از یک سال است که به کانون جنگ و درگیری شدید بین گروه های مسلح از جمله گروهک تروریستی داعش و گروه انصارالشریعه و نیروهای هوادار دولت لیبی تبدیل شده است.

گروهک تروریستی داعش پس از ایجاد در سال 2012 در سوریه، 19 خرداد ماه سال گذشته به عراق حمله کرد و حدود یکسال است که در لیبی نیز فعال شده است؛ این گروهک تروریستی طی 15 ماه اخیر در عراق و 3 سال گذشته در سوریه و در مقابل دیدگان کشورها و سازمان های مدعی حقوق بشری غربی، جنایات فراوانی علیه مردم این دو کشور مرتکب شده است.    

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها