عضو جبهه آزادیبخش فلسطین:

سازمان ملل درقبال یمن شعاری برخورد می کند

سازمان ملل درقبال یمن شعاری برخورد می کند
سه شنبه 10 شهريور 1394 - 10:40

العالم - عضو دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش فلسطین با انتقاد شدید از سازمان ملل متحد بخاطر متوقف نکردن تجاوزگری ارتش سعودی به یمن گفت: اذعان این سازمان به جنایت سعودیها در یمن صرفا در حد سخن و شعار است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جمیل مزهر در مصاحبه ای مطبوعاتی گفت: سازمان ملل یک نهاد بین المللی وابسته به آمریکاست و در کنار مظلومان جهان برای رفع ظلم و تجاوزگری از آنها، نمی ایستد.

وی افزود: اذعان سازمان ملل متحد به ارتکاب جنایت جنگی عربستان سعودی در یمن به ویژه در بندرالحدیده و تعز صرفا در حد کلام و شعار است و هیچ معنا و مفهوم عملی در برندارد زیرا این سازمان دست روی دست گذاشته است و برای متوقف کردن تجاوزگری و جنایت های سعودی ها علیه ملت یمن از پنج ماه پیش تاکنون کاری نکرده است.

مزهرگفت: این جنایت ها مورد حمایت رسمی و علنی آمریکاست که می خواهد مقاصد سیاسی خود را در جهان عرب اجرا کند. جنایت سعودی ها در سایه سکوت سازمان ملل و همه نهادهای بین المللی صورت می گیرد که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

وی تصریح کرد: ائتلاف سعودی علیه یمن و تجاوزگری آنان به یمن با پوشش و چتری حمایتی قدرت های بزرگ انجام می شود و سازمان ملل نیز جرائت نمی کند موضع واضح و روشنی برای متوقف کردن آن اتخاذ کند.

پربیننده ترین خبرها