اعتراض لندن نشین‌ها به سفرقریب الوقوع نتانیاهو

اعتراض لندن نشین‌ها به سفرقریب الوقوع نتانیاهو
پنج‌شنبه 12 شهريور 1394 - 13:13

سازمان های فلسطینی و انگلیسی، در اعتراض به سفرِ روز چهارشنبۀ بنیامین نتانیاهو به لندن، در برابر ساختمان دولت انگلیس تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، انجمن فلسطینی ها در انگلیسی، ستاد انگلیسیِ همبستگی با فلسطین و شماری دیگر از سازمان های حامی فلسطینی ها، در اعتراض به سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لندن و دیدار با دیوید کامرون در روز چهارشنبه آینده، تظاهرات خواهند کرد.

بر پایه این گزارش، تظاهر کنندگان، ساعت 11 صبح تا 14 ظهرِ روز چهارشنبۀ آینده، همزمان با برگزاری دیدار کامرون با نتانیاهو، در مقابل ساختمان دولت تظاهرات خواهند کرد و با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهای مختلف، مخالفت خود را با سفر نتانیاهو به لندن اعلام و بازداشت او به عنوان جنایتکار جنگی را درخواست خواهند کرد.

پیش از این، 90 هزار شهروند انگلیسی، با امضای عریضه ای، لغو این دیدار را از دولت انگلیس درخواست کرده بودند، اما دولت انگلیس بدون درنظر گرفتن حجم گستردۀ اعتراضات، به این بهانه که نتانیاهو به سبب پستِ نخست وزیری رژیم صهیونیستی، بر اساس قانون انگلیس از مصونیت برخوردار است و نمی توان او را بازداشت کرد، با سفر او به لندن موافق کرد.

26

پربیننده ترین خبرها