خبرنگار العالم:

هسته تروریستی در صنعا متلاشی شد

پنج‌شنبه 12 شهريور 1394 - 13:55

خبرنگار شبکه العالم از متلاشی شدن یک هسته تروریستی در شهر صنعا پایتخت یمن خبر داد.

خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه از صنعا گزارش داد: ارتش و کمیته‌های مردمی و دستگاههای امنیتی به تلاش‌های خود برای کشف و متلاشی کردن هسته‌های تروریستی و خنثی سازی اقدامات خرابکارنه آنها که با هدف برهم زدن صلح و امنیت مردم انجام می شوند، ادامه دادند.
درسایه هوشیاری نیروهای امنیتی و کمیته های امنیتی یمن، شماری از اعضای یک هسته تروریستی خفته دستگیر و تعداد زیادی از عملیات های تروریستی و خرابکارانه که با هدف برهم زدن صلح و امنیت مردم و بازکردن جبهه های جدید در شهر صنعا پایتخت یمن صورت می گیرد، خنثی شد.
حسین القدامی از اعضای کمیته‌های مردمی یمن به خبرنگار العالم گفت: ما در دو روز گذشته تعدادی از تکفیری ها و خرابکاران را که اهرم های متجاوزان سعودی برای برهم زدن صلح و امنیت هستند، دستگیر کردیم. مقادیری سلاح و مهمات نیز از آنها کشف و مصادره شد.
وی افزود: ما از هوشیاری و توجه برادران خود در نیروهای امنیتی و همکارانمان در کمیته های مردمی مستقر در پست ها و مراکز امنیتی در شهر صنعا ستایش می کنیم.
این امر درسایه تداوم تجاوزگری ارتش سعودی به یمن و بمباران مکرر مناطق مختلف این کشور صورت گرفت.
هاشم الوداعی فعال سیاسی یمنی به خبرنگار العالم گفت: بمباران هوایی متجاوزان سعودی- آمریکایی به شهر صنعا بویژه پایگاه هوایی الدیلمی در واقع تلاش برای برهم زدن شرایط و حملات بیشتر به این شهر به بهانه واهی وجود سلاح های بالستیک در این پایگاه و نظایر آن است.

پربیننده ترین خبرها