تظاهرات یمنی های محروم از حج علیه عربستان+تصاویر

تظاهرات یمنی های محروم از حج علیه عربستان+تصاویر
شنبه 21 شهريور 1394 - 21:59

العالم - هزاران نفر از هواداران جنبش انصارالله یمن با در دست داشتن سلاح و بر تن داشتن لباس احرام علیه آل سعود تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شرکت کنندگان در این تظاهرات اعلام کردند که مقام های سعودی برای آنها ویزای ورود به عربستان صادر نکردند و در نتیجه آنها از ادای مناسک حج تمتع امسال محروم شدند.

بخش عربی تارنمای شبکه "سی ان ان" ضمن اعلام این مطلب اعلام کرد که نتوانست در این خصوص پاسخی از سوی مقام های سعودی دریافت کند.

صنعا پایتخت یمن دیروز شاهد برگزاری تظاهرات مردمی گسترده ای در محکومیت کارشکنی به عمل آمده از سوی مقام های سعودی در انجام فریضه حج تمتع توسط یمنی ها بود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم های یمن در محکومیت محروم نگه داشتن یمنی ها مسلمان از انجام فریضه حج و ادامه جرم و جنایت و کشتار ملت یمن از سوی آل سعود و ائتلاف عربی - آمریکایی در سراسر یمن، شعارسر دادند.

تظاهرات کنندگان یمنی با سر دادن ندای الله اکبر و لا اله الا الله شعار تلبیه مربوط به حج را با هم زمزمه کردند.

وزارت اوقاف و ارشاد یمن دوشنبه گذشته خاطرنشان کرد که در خصوص درخواست ارائه شده از سوی این وزارتخانه به عربستان در مورد ویزاهای حج بطور رسمی پاسخی دریافت نکرده است.

وزارتخانه مزبور افزود: ما صرفا چند وعده و اطمینان خاطر از سوی برخی از طرفهای ذیربط در امور حج در عربستان دریافت کردیم که با یکدیگر در تضادند.

وزارت اوقاف یمن تاکید کرد: این موضوع بی هیچ شک و تردیدی نشان می دهد که طرفهای ذیربط در امور حج در عربستان پاسخگو نیستند و در راه ادای مناسک حج امسال یمنی ها کارشکنی می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها