همراهی دوربین العالم با ارتش یمن در تعز

چهارشنبه 25 شهريور 1394 - 20:26

تعز (العالم) – پیروزی‌های ارتش یمن در استان تعز ادامه دارد و تسلط بر تپۀ راهبردی عقلان، سیطرۀ ارتش را بر جبهۀ غربی شهر افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، واحدهای ارتش این کشور، سومین مرحله از پیروزی های خود علیه گروههای تروریستی در جبهه های مختلف را آغاز کرده اند.

واحدهای ارتش توانستند امنیت تپۀ عقلان واقع در مقابل کوه جرة را که به دلیل اشراف به منطقه الزنوج، شعب الدبا و منطقه البعراره یکی از مهم ترین مواضع راهبردی نظامی برای تامین جبهۀ غربی است برقرار کنند و پیش بینی می شود از همین نقطه به پاکسازی کوه جرة و محله های باقی مانده در وادی القاضی بپردازند.

یک منبع نظامی از کمیته های مردمی در گفت وگو با العالم در حالی که با دست به آثار خمپاره های شلیک شده از جنگنده های سعودی که نیمه شب خانه ها را هدف قرار می دهند گفت: تپۀ عقلان مشرف به منطقه الزنوج تحت کنترل قرار گرفت و منطقه شعب الدبا و کوه الوعش از وجود داعشی های تکفیری پاکسازی شد.

واحدهای ارتش بعد از تحت کنترل گرفتن مواضع تروریست ها در مناطق مسکونی به پیشروی به سمت جبهة المرور و صینه ادامه می دهد و این درحالی است که اطراف ساختمان استانداری و منطقه الروضه، صحنۀ درگیری هاست و ارتش با پیشروی بر منطقه ثعبات برای تامین جبهۀ درگیری در منطقۀ الدمغه مسلط شده است.

به گفته خبرنگار العالم، حملات هوایی مکرر و هدف قرار دادن مناطق مسکونی و زیرساخت ها نمی تواند مانع پیروزی های متوالی ارتش یمن شود، به خصوص بعد از قول هایی که ارتش برای پیشروی در روزهای آینده داده است. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها