دستبرد مزدوران به متجاوزان اماراتی در عدن!

دستبرد مزدوران به متجاوزان اماراتی در عدن!
جمعه 27 شهريور 1394 - 19:37

مسؤولان اشغالگران اماراتی در شهر عدن در جنوب یمن، مزدوران در جنوب این کشور را به سرقت خودروهای ارسال شده به این شهر متهم و تهدید کردند که از عدن عقب نشینی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دولت اشغالگر امارات مراتب ناخشنودی خود را از عملکرد مزدوران در شهر عدن به اطلاع شیخ صالح بن فرید العولقی از شیوخ استان شبوه یمن رساندند.

سایت "مسند للانباء" حامی ائتلاف متجاوز علیه یمن به نقل از یک منبع که آن را بلندپایه توصیف کرد، نوشت: اماراتی ها العولقی را به خارج کردن نیروها و زره پوشهای خود از عدن و بردن آن به مأرب تهدید کرده و مزدوران را به سرقت شماری از خودروهای نظامی متهم کردند.

از سوی دیگر، حزب الاصلاح یمن از کنار گذاشتن نایف البکری از عناصر این حزب از پست استانداری عدن به دستور امارات، ابراز نارضایتی کرد و اظهارات "راجح بادی" سخنگوی دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن بر شدت خشم و نارضایتی عمومی در جنوب این کشور افزود.

راجح بادی در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر تهدید به برچیدن پرچم های جنبش جنوب کرد که در عدن برافراشته شده است.

وی تاکید کرد که دولت عبدربه منصور هادی پرچم جدایی طلبی در جنوب را سرنگون خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا شعار تجزیه طلبی سر داده شود و همین امر خشم و کینه جنوبی ها را برانگیخت.

به دنبال اظهارات یاد شده، فعالان و سیاستمداران جنوب یمن، دولت منصور هادی را به تلاش برای از بین بردن جنبش جنوب و حق تعیین سرنوشت متهم کردند.

ثابت حسین صالح یکی از فرماندهان نظامی جنبش جنوب یمن، راجع بادی را به تلاش برای ایجاد فتنه میان شمال و جنوب متهم و خاطرنشان کرد: او همچنان سخنگوی حزب الاصلاح باقی مانده است.

پربیننده ترین خبرها