عربستان به تأسیسات ورزشی هم رحم نمی‌کند

عربستان به تأسیسات ورزشی هم رحم نمی‌کند
شنبه 28 شهريور 1394 - 13:11

حجم خسارات ناشی از تجاوز عربستان سعودی به استانهای مختلف یمن در بخش تاسیسات ورزشی تا پایان اگوست به حدود 97 میلیون و 441 هزار و 860 دلار رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم حملات خمپاره ای و موشکی عربستان به دهها سالن ورزشی و مراکز مربوط به جوانان در استان ها و مناطق مختلف یمن باعث تخریب های کلی و جزئی آنها شده و در میان زیرساخت های مربوطه که بیشترین صدمات به آنها وارد شده به جز 14 ورزشگاه، بزرگ ترین آسیب را دفتر استانداری متحمل شده است.
گزارش وزارت جوانان و ورزش نشان می دهد که حمله متجاوزان به تاسیسات ورزشی و جوانان یمن از 9 آوریل آغاز شد، و در 12 مه به مقر و تاسیسات باشگاه یرموک در حی الروضه واقع  در دفتر استانداری حمله شد و در پی آن نیز  در تاریخ 22 مه استادیوم بین المللی عدن هدف قرار گرفت.
این گزارش حاکی است که تاسیسات باشگاه یرموک در حمله جنگنده های عربستان تقریبا به صورت کامل آسیب دیده و خسارات مادی آن  600 میلیون ریال معادل 2 میلیون و 790 هزار و 698 دلار برآورد شده است.
گزارش مذکور خاطرنشان می کند که جنگنده های دشمن تاسیسات ورزشی را در شهرک ورزشی الثوره در پایتخت هدف قرار داده اند که تعداد زیادی از تاسیسات به منظور خدمت رسانی به ورزشکاران و جوانان در آن بوده و هیچ دخالتی در درگیری ها نداشته است.

پربیننده ترین خبرها