"واشنگتن هرگز به فکر نابود کردن داعش نیست"

شنبه 28 شهريور 1394 - 21:25

العالم - فرمانده گردان‌های السلام (وابسته به جریان صدر) از حمایت دولت آمریکا از داعش و عدم مشارکت سران واشنگتن برای نابودی این گروه تروریستی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "کرار الخفاجی" امروز (شنبه) در گفت وگو با سومریه نیوز اظهار داشت: دولت آمریکا از گروه تروریستی داعش حمایت می کند و هرگز برای از بین بردن آن هیچ تلاشی نکرده و نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق به نمایندگی از مردم دنیا با داعش مبارزه می کنند و نتایج به دست آمده و پیروزی های آنان همه را بهت زده کرده و موجب ناخرسندی دولت های استکباری و در راس آنان دولت آمریکا شده است.

"عبدالعزیز الظالمی" نماینده فراکسیون الاحرار در پارلمان عراق نیز روز یکشنبه بر ضرورت جلوگیری از انجام ماموریت های ائتلاف بین المللی در عراق تاکید کرد که به نوع خود موجب بحرانی شدن مداوم وضعیت امنیتی الانبار شده است.

وی همچنین مشاوران آمریکایی را به تشویق برای کشتن مردم عراق متهم کرد و گفت: عناصر داعش با پرچم ائتلاف بین المللی و در برابر دیدگان مشاوران آمریکایی در کوچه های الرمادی جولان می دهند.

شیخ قیس الخزعلی دبیر کل جنبش "اهل الحق" عراق نیز چندی پیش طی سخنانی گروه داعش را ابزاری نظامی برای ترسیم مجدد نقشه خاورمیانه توصیف و کشورهای قطر، عربستان و ترکیه را به تلاش برای تجزیه عراق متهم  کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها