38 کشته درحمله به مواضع تروریست ها درحمص سوریه

38 کشته درحمله به مواضع تروریست ها درحمص سوریه
سه شنبه 31 شهريور 1394 - 14:19

العالم - درحمله جنگنده های ارتش سوریه به مواضع گروه تروریستی داعش درمرکز این کشور، 38 تروریست کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " رامی عبدالرحمن " رئیس مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه (وابسته به مخالفان) که مقر آن در لندن است، گفت درحملات روز دوشنبه جنگنده های ارتش سوریه به مواضع داعش در شهر تدمر، السخنه و القریتین در استان حمص در مرکز سوریه ، 38 نفر کشته شدند.

خبرگزاری سانا نیز گزارش داد که یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه با اجرای عملیات گسترده به اماکن تجمع عناصر تروریستی داعش در شهر حلب ، حمله کردند.

یک منبع نظامی در گفتگو با سانا گفت یگان های مدافع دانشکده افسری ، خودروهای تروریست ها را که برخی از آن ها مجهز به تیربار بود، منهدم کردند و درعملیات خود ، شمار زیادی از تروریست ها را در اطراف این دانشکده به هلاکت رساندند.

منبع یاد شده افزود عملیات ارتش سوریه ضد مواضع تروریست های موسوم به " لشگر توحید و جنبش آزادگان سام " و تیپ های موسوم به " عقاب های شام " و جیش الاسلام و دیگر گروه های تکفیری در مناطق بستان الباشا، كرم الجبل ، الكلاسه ، الشيخ سعيد ، قاضي عسكر ، المشهد ، الراشدين ،الصالحين ،بنی زيد ،كرم القاطرجی والشعار به هلاکت شمار زیادی از تروریست ها منجر شد.

همچنین یگان های ارتش سوریه و نیروهای مسلح در القنیطره ضمن همکاری با گروه های دفاع مردمی شب گذشته و بامداد امروز سه شنبه  با اجرای عملیاتی علیه مواضع تروریست های تکفیری مرتبط با رژیم اشغالگر اسرائیل خودروهای آنان را در چند نقطه درگیری در ریف درعا منهدم کردند.

یک منبع نظامی به سانا گفت که دو خودروی زرهی متعلق به تروریست های جبهه النصره نیز درعملیات نیروهای ارتش سوریه منهدم شد علیه تروریست ها در روستاهای " الحميديه " و " أبو شبطة " و " جباتا الخشب " منهدم شد.

این مناطق از جمله اصلی ترین گذرگاه هایی است که عناصر مزدور مرتبط با اسرائیل از طریق آن نفوذ می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها