وحشت صهیونیستها از تحریم کالاهای این رژیم در اروپا

وحشت صهیونیستها از تحریم کالاهای این رژیم در اروپا
چهارشنبه 1 مهر 1394 - 09:16

العالم - تصمیم پارلمان اروپا برای نشانه گذاری کالاهای تولیدی شهرکهای صهیونیستی، صهیونیستها را به تامل واداشت.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: پارلمان اروپا با اکثریت آرا مصوبه نشانه گذاری کالاهای تولیدی شهرکهای اسرائیلی را تایید کرد.

وی با بیان اینکه پارلمان اروپا با اکثریت 525 در قبال 70 رای مصوبه نشانه گذاری کالاهای تولیدی شهرکها را تایید کرد، افزود: پارلمان اروپا از سویی نهادی با صلاحیت محدود و به عبارتی فاقد دندان است اما از سویی تصمیم های آن مهم است. درعین حال احزابی درآن حضور دارند که نماینده دولتهایشان به شمار نمی آیند.

وزارت امور خارجه رژیم اشغالگر قدس این اقدام را به مثابه تحریم کالاهای شهرکهای اسرائیلی برشمرد و علت عدم اجرای آن را در نقاطی از جهان مثل شمال قبرس و صحرای غربی جویا شد.

شبکه یک تلویزیون صهیونیستی افزود: فدریکا موگرینی وزیر امور خارجه اروپا در این باره گفته است، اقدام های لازم برای علامت گذاری کالاهای شهرکهای اسرائیلی در شرف پایان یافتن است. روشن است امسال اتحادیه اروپا کمیته چهارجانبه بین المللی و آمریکا دوباره موضوع مذاکرات با فلسطین را مطرح می کنند. با توجه به این تحولات باید منتظر اظهارات رئیس کابینه اسرائیل در این باره باشیم.

وی در لندن به کامرون گفت: "نشانه گذاری کالاهای شهرکهای اسرائیلی رویدادهای دهه 30 قرن گذشته یعنی اقدام های نازیها را یادآوری می کند".

پربیننده ترین خبرها