نظر پدر کودک سوری غرق شده درباره انتشار تصاویر فرزندش

پدر ایلان درباره انتشار تصاویر پسرش چه گفت؟

پدر ایلان درباره انتشار تصاویر پسرش چه گفت؟
شنبه 4 مهر 1394 - 20:14

العالم - پدر "ایلان کردی" کودک سه ساله سوری معتقد است که انتشار تصویر غرق شدن فرزندش در رسانه ها اقدام خوب و موثری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالله کردی در گفت وگو با نشریۀ آلمانی "بیلد" گفت: انتشار تصویر ایلان توسط رسانه های کار درستی بود چون مردم دنیا نباید از اتفاقات ترسناکی که برای ما در راه سفر به اروپا افتاد و تنها دلیلش این بود که نتوانستیم از قبل ویزا تهیه کنیم؛ بی خبر بمانند.

وی با تاکید بر این که نمی تواند مدت زیادی به تصویر جنازۀ ایلان نگاه کند، افزود: "بعد از این که نگاه کوتاهی به تصویر می اندازم در درونم غوغا می شود".

تصویر جسد بی جان ایلان که در ساحل شهر بدروم ترکیه افتاده بود اوایل ماه سپتامبر جاری در رسانه ها منتشر شد و جهان را در شوک فرو برد.

ایلان یکی از مسافران قایقی بود که به سمت یونان در حرکت بود و بر اثر واژگون شدن آن تعدادی از راکبان از جمله مادر و برادر 5 ساله ایلان هم کشته شدند و پدر آنها نجات یافت.

عبدالله کردی ضمن رد کردن این شایعه که خودش قاچاقچی بوده و این سفر را برای پناهندگان تنظیم کرده است، گفت: نمی توانم بفهمم مردم چطور چنین دروغ هایی را منتشر می کنند؛ من هرگز قاچاقاچی نبوده و نخواهم بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها