دبیرکل حزب الله: مردم بحرین تسلیم نخواهند شد

دبیرکل حزب الله: مردم بحرین تسلیم نخواهند شد
يکشنبه 5 مهر 1394 - 12:33

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: دولت بحرین با بازداشت رهبران بحرینی، اخراج آنان و محروم کردن فرزندان آنان از فرصتهای تحصیلی، مردم را از ادامه مسیر جنبش بازدارد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سید حسن نصرالله در عین حال تاکید کرد که مردم بحرین در پاسخ به رهنمودهای رهبران زندانی خود در زندانها همچنان به جنبش خود ادامه می دهند.

دبیرکل حزب الله لبنان عصر جمعه در گفت وگو با شبکه المنار با اشاره به پایداری مردم بحرین افزود: راه حل پیشنهادی عربستان سعودی برای بحرین نیز این است که مردم این کشور مطالبات خود را کنار بگذارند و به خانه های خود بازگردند.

وی افزود: حکومت بحرین نیز به زودی بر ضرورت یافتن راه حل سیاسی و ناکام ماندن تلاشش برای بازگرداندن مردم از مسیرشان پی خواهد برد.

سید حسن نصرالله گفت: مظلومیت مردم بحرین به این خاطر است که انقلاب و جنبش آنان با حوادث بزرگی در منطقه همزمان شد.

وی افزود: همه تلاشهای حکومت بحرین و حامیان آن نیز بر این بود تا مردم از بازداشت رهبران، کشتار انقلابیون و اعمال فشار خسته و در نتیجه تسلیم شوند اما این هدف آنان هیچگاه محقق نشد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نبود دموکراسی در بحرین خاطرنشان کرد، قدیمی ترین رییس دولت جهان؛ نخست وزیر بحرین است.

سید حسن نصرالله از اقدام مقامات بحرین در خصوص محاکمه شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، انتقاد کرد و گفت: محاکمه شیخ سلمان محاکمه ای صوری و غیر واقعی است.

وی افزود: مردم بحرین راه خود را ادامه خواهند داد، من شکیبایی آنان را می شناسم و از توصیه و سفارشات رهبران آنان به هم وطنانشان نیز آگاهی دارم. پیام های شیخ علی سلمان از زندان؛ توصیه به مردم برای ادامه جنبش است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها