هکرها انتقام نمر جوان را از آل‌سعود گرفتند

هکرها انتقام نمر جوان را از آل‌سعود گرفتند
دوشنبه 6 مهر 1394 - 23:01

العالم - گروه هکرهای موسوم به "ناشناسان" یا "انونیموس" در اعتراض به نقض حقوق بشر در عربستان تعدادی از سایت‌های دولتی این کشور را هک کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این گروه اعلام کرد که حمله اخیرش به این سایت ها در انتقام از صدور حکم اعدام برای محمد النمر 17 ساله برادرزادۀ آیت الله نمر صورت گرفته است.

هفته گذشته فرجام خواهی حکم صادر شده برای محمد النمر رد شد و اجرای حکم اعدام او با طناب دار هر لحظه ممکن است رخ دهد؛ وی به شرکت در فعالیت های اصلاح طلبانه در سال 2012 متهم است.

گروه انونیموس در بیانیه ای خطاب به حکومت عربستان اعلام کرده که محمد النمر نوجوان بی گناهی است که در عربستان به اعدام محکوم شده و ما دست بسته به تماشای صحنه اعدام او نمی نشینیم.

استیناف حکم محمد النمر محرمانه انجام شده و ظاهرا رد شده است.

این گروه آزادی النمر را خواستار شده است که از حق داشتن وکیل محروم بوده و تحت شکنجه از وی اعتراف گرفته شده است.

انونیموس اعلام کرده که حمله به پایگاههای اینترنتی و از کار انداختن آنها شروع شده و ابراز امیدواری کرد که مقامات سعودی این بار به آنها گوش بدهند و نمر جوان را آزاد کنند وگرنه با آنها مانند ویروسی رفتار خواهد شد که چارۀ آن گروه انونیموس است.

پایگاههایی که به نظر می رسد در حال حاضر در اثر حمله گروه ناشناسان از کار افتاده سایت وزارت دادگستری (www.saudinf.com)، وزارت خدمات شهری (www.mcs.gov.sa)، اداره عمومی آموزش (tabukedu.gov.sa)،  مرکز تکنولوژی بخش های نظامی و امنیتی (psatri.ksu.edu.sa) و خطوط هوایی عربستان (saudiairlines.com) هستند.
 

پربیننده ترین خبرها