موضع گیری مغرب علیه ایران در حمایت از آل‌خلیفه

موضع گیری مغرب علیه ایران در حمایت از آل‌خلیفه
يکشنبه 12 مهر 1394 - 13:53

وزارت امور خارجه مغرب با حمایت از ادعاهای نظام بحرین ضد جمهوری اسلامی ایران، بر حمایت "رباط" از نظام آل خلیفه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت امور خارجه مغرب در بیانیه‌ای با اشاره به خبر ادعایی اخیر بحرین مبنی بر کشف مواد منفجره و سلاح و مهمات در یکی از مناطق مسکونی و مرتبط کردن آن با ایران؛ به حمایت از ادعاهای بی اساس آل خلیفه پرداخت.
بحرین به تازگی پس از انتشار این خبر ادعایی و بی اساس، جمهوری اسلامی ایران را به "دخالت و خرابکاری و حمایت از خشونت" متهم کرده است، و به کاردار ایران 72 ساعت مهلت داده از بحرین خارج شود.
وزارت امورخارجه کشورمان نیز دیروز در واکنش به این اقدام آل خلیفه، نفر دوم سفارت بحرین در تهران را عنصر نامطلوب دانست و تأکید کرد که او باید ظرف ۷۲ ساعت خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند.
در بیانیه وزارت امورخارجه آمده است که این وزارتخانه با اعلام رسمی به سفارت بحرین در تهران و رد اتهامات بی اساس عنوان شده از سوی بحرین علیه جمهوری اسلامی ایران، نفر دوم سفارت این کشور در تهران را عنصر نامطلوب شناخت، و "بسام دلهان الدوسری" معاون سفارت بحرین در تهران باید ظرف 72 ساعت خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند.
سایت مغربی "هسپرس" خاطرنشان کرد که موضع گیری اخیر وزارت خارجه این کشور، یادآور قطع روابط ایران با  مغرب و بحرین است که به دلیل "اختلافات شدید"، سفارتخانه‌های دو کشور در تهران و رباط بسته شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها