چراغ سبز نتانیاهو برای برخورد تمام عیار با فلسطینیان

چراغ سبز نتانیاهو برای برخورد تمام عیار با فلسطینیان
سه شنبه 14 مهر 1394 - 17:46

به نظر می رسد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزینه رویارویی با جنبش مردمی فلسطین را که در اراضی اشغالی و کرانه باختری شدت گرفته انتخاب کرده است. این جنبش فقط در روز گذشته 2 شهید و دهها مجروح داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه السفیر چاپ لبنان روز سه شنبه در گزارشی به بررسی اوضاع کنونی کرانه باختری رود اردن و درگیری بین نیروهای رژیم اسرائیل و شهروندان فلسطینی پرداخت و نوشت: به نظر می رسد که نخست وزیر رژیم اسرائیل گزینه رویارویی با جنبش مردمی فلسطین را در اراضی اشغالی انتخاب کرده است. این جنبش با تشدید مقابله خود با تجاوزگری نیروهای رژیم اسرائیل و شهرک نشینان تندرو در کرانه باختری و شهر اشغالی قدس، فقط در روز گذشته 2 شهید و دهها مجروح نثار کرده است.

در همین راستا، مقامات رژیم اسرائیل از بازداشت پنج شهروند فلسطینی خبر دادند و مدعی شدند آنها در عملیات "ایتمار" که پنجشنبه گذشته به کشته شدن دو شهرک نشین صهیونیست منجر شد، دست داشته اند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت که نیروهایش با مشت آهنین پاسخ فلسطینی ها را در کرانه باختری و قدس اشغالی خواهند داد و او محدودیت های عملیات نیروهای صهیونیستی را در این مناطق لغو خواهد کرد تا علیه "جنبش اسلامی" در داخل مرزهای 67 - که در کنار حماس و تشکیلات خودگردان منبع اصلی تحریک فلسطینی ها به شمار می آید- وارد عمل شوند.

وی افزود: نیروهای اسرائیل در کرانه باختری با چهار گردان ارتش پشتیبانی شده اند و 4 هزار نفر به نیروهای پلیس بیت المقدس اضافه شده اند تا به عمق محله های عربی نفوذ کنند.

نتانیاهو تهدید کرد که نیروهای امنیتی اسرائیل با پرتاب کنندگان سنگ و کوکتل مولوتوف به شدت برخورد خواهند کرد.

نخست وزیر رژیم اسرائیل شهروندان فلسطینی را که از خود درمقابل تجاوزگری این رژیم دفاع می کنند، تروریست خواند و تهدید کرد: "به هیچ شورشی و تروریستی مصونیت نمی دهیم و برای عملیات نیروهای امنیتی، محدودیتی نخواهیم گذاشت". 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها