فلسطینیان،یک نظامی صهیونیست را زخمی کردند

فلسطینیان،یک نظامی صهیونیست را زخمی کردند
پنج‌شنبه 16 مهر 1394 - 16:39

شاهدان عینی اعلام کردند که یک سرباز صهیونیست در جریان درگیری شدید در ورودی "بیت امر" در شمال شهر "الخلیل" به ضرب سنگ از ناحیه سر زخمی شد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت "مرکز اطلاع رسانی فلسطین" شاهدان عینی همچنین خاطرنشان کردند، دو فلسطینی هم به ضرب گلوله جنگی شلیک شده از سوی ارتش صهیونیستی به طرف صدها جوان فلسطینی در جریان گسترده ترین درگیری در این شهرک زخمی شدند.
آنان ادامه دادند، به دنبال این درگیری، رژیم صهیونیستی با اعزام نیروهای کمکی به منطقه، دهها نظامی خود را در ورودی شهرک نزدیک مغازه های مردم مستقر کردند.
نظامیان صهیونیست به طور گسترده به شلیک گاز اشک آور و گلوله های جنگی به سوی فلسطینیان مبادرت کردند و جوانان فلسطینی نیز با سنگ و کوکتل مولوتف به آنان حمله ور شده و وردی های شهرک را بستند.

در جریان سرکوب تظاهرات اوایل مهر ماه فلسطینیان در دفاع از مسجد الاقصی در بیت المقدس بیش از 400 نفر طی یک روز زخمی شدند و به دنبال آن جوانان فلسطینی به دفاع از مقدسات سرزمین خود و افزایش درگیری با نظامیان صهیونیست مبادرت کردند که برخی از گروه های فلسطینی از جمله سخنگوی حماس قیام مردمی فلسطینی در برابر تجاوزگری اخیر رژیم صهیونیستی را آغاز انتفاضه سوم ارزیابی کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها