مقاومت فلسطین خواستار آغاز انتفاضه سوم شد

مقاومت فلسطین خواستار آغاز انتفاضه سوم شد
پنج‌شنبه 16 مهر 1394 - 17:16

گروه های مقاومت فلسطین در غزه خواستار تشکیل رهبری ملی واحد برای هدایت قیام مردمی کرانه باختری رود اردن و قدس شدند و اعلام کردند که این قیام باید به انتفاضه ای سوم تبدیل شود .

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جمیل مزهر عضو دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش خلق فلسطین در بیانیه ای که چند گروه مقاومت آن را امضا کرده اند، اعلام کرد: گروه های مقاومت غزه از قیام مردمی کرانه باختری رود اردن و قدس کاملا حمایت می کنند و این قیام را واکنشی عادی به جرایم و جنایات رژیم صهیونیستی و روشی قانونی و مشروع برای مبارزه با این رژیم اشغالگر می دانند. 
مزهر گفت: باید رهبری ملی واحدی برای هدایت قیام مردمی و تبدیل این قیام به انتفاضه ای سوم تشکیل شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جنبش جهاد اسلامی ، جبهه آزادیبخش خلق فلسطین، جبهه دموکراتیک آزادیبخش فلسطین و حزب خلق این بیانیه مشترک را امضا کرده اند.
گروه های مقاومت غزه همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند که تن به فشارهای رژیم صهیونیستی ندهد و با این رژِیم غاصب مذاکرات سازش را از سرنگیرد.
کرانه باختری رود اردن و قدس همچنان صحنه درگیری فلسطینی ها و نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه این هفته اعلام کرد که تعداد بیشتری از نیروهای ارتش را در کرانه باختری رود اردن و قدس برای سرکوب شدیدتر فلسطینیان مستقر خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها