روسیه: هدف ما در سوریه، راه حل سیاسی است

روسیه: هدف ما در سوریه، راه حل سیاسی است
پنج‌شنبه 16 مهر 1394 - 18:49

وزارت امورخارجۀ روسیه اعلام کرد همه گام هایی که مسکو در مسیر موضوع سوریه بر می دارد، با هدف مشارکت در دستیابی به راه حلی سیاسی در این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت امورخارجۀ روسیه روز پنجشنبه اظهار داشت: به نظر می رسد که رسانه های غربی در پوشش خبری عملیات هوایی روسیه در سوریه، حرفه ای تر عمل می کنند، اما همچنان تلاش هایی برای خدشه دار کردن اهداف روسیه در سوریه و گام هایی که در این مجال برداشته می شود، وجود دارد.

زاخارووا تاکید کرد که هدف از این گونه تلاش ها، ایجاد تردید در خصوص میزان پایبندی روسیه به مأموریت سرکوب کانون تندروی و تروریسم بین المللی است.

وی تصریح کرد: همه گام هایی که روسیه در مسیر موضوع روسیه بر می دارد، با هدف مشارکت در دستیابی به راه حلی سیاسی در این کشور است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: درکِ ابعادِ خطرِ داعش، که همگان را تهدید می کند، راه را برای برداشتن گام هایی همگانی و تاثیرگذار ضد تروریست ها، هموار می کند.

زاخارووا با بیان این که روسیه برای مبارزه با تروریسم آماده پذیرش هرگونه همکاری است، در عین حال بر ضرورت وفاداری به اصول قوانین بین الملل تاکید کرد.

26

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها