شیخ علی سلمان هنوز در جریان پرونده خود نیست!

شیخ علی سلمان هنوز در جریان پرونده خود نیست!
جمعه 17 مهر 1394 - 09:09

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین از عدم دسترسی و مشورت با تیم وکلای خود خبرداد و گفت: تاکنون نتوانسته ام در جریان روند پرونده ام قرار بگیرم.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "منامه پست" شیخ علی سلمان تأکید کرد، به رغم آنکه چند روز تا موعد برگزاری جلسه دادرسی باقی نمانده تاکنون نتوانسته با هیات دفاع مشورت کند. قرار است این جلسه در 14 اکتوبر جاری برگزارشود.

جمعیت وفاق به نقل از شیخ علی سلمان افزود: واقعیت این است که من هنوز نتوانسته ام در جریان روند پرونده ام قرار بگیرم و حتی از دستیابی به پیشنویس دفاعیه شخصی و وکلا منع شده ام. به این دلیل که مسؤولان زندان و دادگاه مخالف این موضوع هستند. آنها این شرط را مطرح کرده اند که پیش از تحویل جزئیات پرونده به من آنها را بررسی کنند. بنابراین در این باره حریم خصوصی میان من و وکلا نقض شده است.
سلمان تصریح کرد: حقیقت این است که درخواست من حتی درخصوص تبادل نامه های کوچک با وکلا جهت آماده شدن در دادگاه، از سوی مسؤولان زندان و دادستانی رد شده است.

در نخستین جلسه تجدیدنظر همه مطالبات تیم وکلا رد شد و همه تلاش های وکلای سلمان در این زمینه ناکام ماند. در همین چارچوب دبیرکل جمعیت ملی اسلامی بحرین خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه دادخواهی، من و تیم دفاع نتوانستیم به محاکمه منصفانه ای دست یابیم. به نظر می رسد اوضاع خیلی بدتر شده و ما هنوز در مرحله تجدید نظر قرار داریم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها