عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده الانبار آغاز شد

عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده الانبار آغاز شد
شنبه 18 مهر 1394 - 14:20

خبرگزاری فرات نیوز از آغاز عملیات مهندسی مشترک برای پاکسازی 18 کیلومتر مسیر مین گذاری شده منتهی به "ناظم التقسیم" در استان الانبار عراق خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تیم مهندسی مشترک متشکل از نیروهای امنیتی عراق و گردان "سرایا عاشورا" وابسته به جریان شهید محراب، عملیات پاکسازی 18 کیلومتر از مسیر منتهی به "ناظم التقسیم" در ثرثار واقع در استان الانبار از وجود مینهای کار گذاشته شده در منطقه را آغاز کردند.
سرتیپ حسین طاهر الموسوی، از فرماندهان گردان "سرایا عاشورا" در گفتگو با خبرگزاری "فرات نیوز" گفت: عملیات مشترک نیروهای امنیتی و گردان سرایا عاشورا و تیپ 51 لشکر 14 برای خنثی سازی تله های انفجاری و مینهای کارگذاشته شده در سمت راست منطقه الجسر الیابانی تا ناظم التقسیم در ثرثار آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی و بسیج مردمی از گردان سرایا عاشورا پیش از این، منطقه یاد شده را از عناصر داعش پاکسازی کرده بودند.
شایان ذکر است نیروهای امنیتی وابسته به فرماندهی عملیات الانبار، پس از محاصره عناصر داعش، آنها را از مناطق منتهی به ناظم التقسیم نزدیک محور شمالی رمادی بیرون راندند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها