بازداشت 650 فلسطینی

بازداشت 650 فلسطینی
شنبه 18 مهر 1394 - 22:36

العالم _ هیات رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد: نیروهای اشغالگر صهیونیستی از ابتدای ماه اکتبر تاکنون 650 شهروند فلسطینی را که بیشتر آنان جوانان، کودکان، افراد زخمی و زنان بودند، بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هیات رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی طی بیانیه ای با تاکید بر این که برخی از مجروحان فلسطینی هنوز در بیمارستانها هستند، افزود: بیشتر شهروندان فلسطینی در اثر حملات شبانه نظامیان صهیونیست به منازل آنها بازداشت شده اند و در حین بازداشت نیز مورد ضرب و شتم شدید صهیونیست ها قرار گرفته اند.

این بیانیه می افزاید: فلسطینیان در مراکز بازجویی المسکوبیه، الجلمه، عسقلان و بیتیح تکفا و برخی نیز در پادگانهای عصیون، کریات اربع و حواره در بازداشت به سرمی برند و شماری از آنان برای ساعت های طولانی در حالی که دست و پا و چشمهایشان بسته بود در پادگانهای ارتش و شهرک ها در بازداشت بودند و مورد آزار و اذیت و توهین نیروهای اشغالگر قرار گرفتند.

بنا به گزارش این هیات، نظامیان صهیونیست همه اسرای زخمی را در حالی که به تخت های بیمارستان بسته شده و در شرایط بسیار نامناسب  به سر می بردند مورد بازجویی قرار دادند.

مقامات اشغالگر صهیونیستی از ملاقات وکلای مدافع با زندانیان جدید به ویژه زخمیان جلوگیری می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها