کشته و زخمی شدن عناصر چچنی داعش در عراق

کشته و زخمی شدن عناصر چچنی داعش در عراق
شنبه 18 مهر 1394 - 22:50

العالم - یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق از کشته و زخمی شدن 20 عنصر تروریستی داعش که اغلب دارای تابعیت چچنی هستند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع امنیتی به سومریه نیوز گفت: هواپیماهای ائتلاف بین المللی بعد از ظهر امروز (شنبه) پایگاه های داعش در اداره کشاورزی کرکوک و شهرستان حویجه در 55 کیلومتری غرب کرکوک را بمباران کردند.

به گفته این منبع که خواست نامش فاش نشود، در این حملات 8 عنصر چچنی داعش کشته و 12 تروریست دیگر با تابعیت چچنی و عربی زخمی شدند.

ائتلاف بین المللی ضد داعش (هوایی) به سرکردگی آمریکا بیش از یک سال است که مدعی جنگ علیه داعش در عراق و سوریه است اما این جنگ در عمل و براساس حقایق، هیچ نتیجه قابل توجهی نداشته است و در این مدت  تروریست های داعش همچنان به جرم و جنایت و پیشروی در مناطق مختلف عراق و سوریه ادامه داده اند.
این درحالی است که حملات هوایی جنگنده های روسی علیه تروریست ها در سوریه، با انتقاد اعضای ائتلاف بین المللی ضد داعش و متحدان منطقه ای آنها مواجه شده است؛ امری که ماهیت ائتلاف بین المللی ضد داعش را زیر سوال برده و بسیاری از حقایق پشت پرده را فاش ساخته است.
 

پربیننده ترین خبرها