زخمی شدن چند صهیونیست درعملیات استشهادی قدس+تصاویر

زخمی شدن چند صهیونیست درعملیات استشهادی قدس+تصاویر
يکشنبه 19 مهر 1394 - 09:18

العالم - در ادامه موج عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی، یک دختر جوان فلسطینی صبح امروز (یکشنبه) با انفجار بمب در ایست بازرسی زعیم واقع در نزدیکی قدس اشغالی باعث زخمی شدن چندین نظامی صهیونیستی شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، پلیس صهیونیستی پس از مشکوک شدن به این دختر جوان فلسطینی در ایست بازرسی زعیم، دستور توقف خودروی وی را صادر کرده است که این دختر جوان با فریاد "الله اکبر" بمبی را که نزد خود داشته منفجر می کند و باعث زخمی شدن یک عنصر پلیس شده و خودش هم زخمی می شود که حالش وخیم گزارش شده است.

برخی منابع اعلام کرده اند که در این عملیات یک نظامی صهیونیستی زخمی شده و مجری عملیات نیز به شهادت رسیده است. البته منابع صهیونیستی اکثرا از ارائه آمار دقیق کشته ها و زخمی های این رژیم خودداری می کنند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی گزارش کرد که برخی منابع صهیونیستی هم خاطر نشان کرده اند که مجری این عملیات به شدت زخمی شده، اما شهید نشده است. پس از این حادثه، نظامیان صهیونیستی ایست بازرسی زعیم را بستند.

گفتنی است که کرانه باختری و قدس اشغالی طی هفته ها و ماه های اخیر شاهد اجرای عملیات های مقاومتی و ضد صهیونیستی متعدد بوده است که منجر به هلاکت و یا زخمی شدن شماری از نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست شده است. از سوی دیگر، درگیری های فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف این دو منطقه که از اول اکتبر شدت بیشتری به خود گرفته است، باعث شهادت 21 فلسطینی و زخمی شدن بیش از هزار و 400 نفر شده است.

پربیننده ترین خبرها