روسیه:تضعیف چشمگیر توان جنگی داعش

روسیه:تضعیف چشمگیر توان جنگی داعش
يکشنبه 19 مهر 1394 - 12:34

العالم - سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اشاره به حملات جنگنده های کشورش به تاسیسات، مراکز و استحکامات داعش در خاک سوریه تاکید کرد که قدرت جنگی داعش به طور چشمگیری ضعیف شده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، حملات هوایی روسیه به پایگاه های گروه تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه ادامه دارد.

سرلشکر ایگور کوناشینکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، اعلام کرد: جنگنده های روسیه در 64 حمله توانستند 29 پایگاه آموزشی گروه تروریستی داعش را منهدم کنند.

وی افزود: جنگنده های روسیه قرارگاه فرماندهی و انبار تسلیحاتی داعش را در حومه حماه هدف قرار دادند. علاوه بر این دو منطقه، 29 مرکز آموزشی داعش و 23 مرکز دفاعی و استحکامات این گروه را که دربرگیرنده تجهیزات و تسلیحات نظامی بود، منهدم کردند.

کوناشینکوف خاطرنشان کرد، جنگنده های سوخو- 24 به یکی از بزرگ ترین استحکامات داعش در شرق حومه حلب که مجهز به توپخانه و انبارهای تسلیحاتی بود حمله کردند و در این حمله این مرکز به طور کامل نابود شد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود: حملات هوایی روسیه به داعش توان جنگی آن را به طور ملموسی تضعیف کرده است. جنگنده ها در مرحله اول، نقاط اصلی امدادرسانی، تدارکاتی، تاسیسات فنی و ادوات داعش را هدف قرار دادند که سبب تضعیف قدرت و توان جنگی آن شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها