هواپیماهای روسیه تروریستهای "خوب" امریکا را بمباران می کند

هواپیماهای روسیه تروریستهای
دوشنبه 20 مهر 1394 - 12:20

یک روزنامه آمریکایی از حمایت واشنگتن از گروههای تروریستی در عراق و سوریه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت گلوبال ریسرچ نوشت: روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا با انتشار گزارشی به نقل از مسؤولان آمریکایی، اعلام کرد که روسیه پایگاههای گروههای مسلح مورد حمایت سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را بمباران کرده است.

سایت گلوبال ریسرچ افزود: از نکات ناگفته در این گزارش این است که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از سال 2013 از گروههای مرتبط با القاعده در داخل سوریه از جمله جبهه النصره برای جنگ با نظام سوریه حمایت کرده و آن ها را آموزش داده است تا تغییری در سوریه ایجاد کند و این به معنای دست داشتن سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در عملیات در داخل سوریه است.  

این در حالی است که پنتاگون قبلا به طور صریح به حمایت از گروههای مرتبط با القاعده از جمله جبهه النصره اذعان کرده اما از این ابراز تاسف کرده است که هواپیماهای روسیه تروریست های «خوب» آمریکا و کسانی را که از حمایت واشنگتن برخوردارند، بمباران می کند.  

در ادامه این گزارش آمده است: تناقض در این مساله این است که آمریکا جبهه النصره را در فهرست گروههای تروریستی قرار می دهد و به خوبی می داند که این گروه تروریستی شاخه نظامی گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه است که از آن حمایت نظامی می کند.

در این گزارش اشاره شده است این اطلاعات موثق کمتر در گزارش های خبری ذکر می شود و این ثابت می کند که گروههای تروریستی مانند داعش ساخته سازمان اطلاعاتی آمریکا است و آمریکا و هم پیمانانش از جمله انگلیس، عربستان سعودی، قطر، ترکیه، اسرائیل و اردن آن ها را به خدمت می گیرند و از آنان حمایت مالی می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها