افزایش 400 درصدی اقدامات نژادپرستانه صهیونیستها

افزایش 400 درصدی اقدامات نژادپرستانه صهیونیستها
دوشنبه 20 مهر 1394 - 15:20

براساس بررسی کارشناسان شبکه های اجتماعی، میزان اقدامالت تحریک آمیز صهیونیستها علیه فلسطینی ها به ویژه از آغاز انتفاضه اخیر، به شدت افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از "شاشه نیوز" براساس این بررسی، تعداد مطالبی که علیه اعراب تحریک می کنند و به مرگ بر اعراب فرا می خوانند از 27 سپتامبر تا 4 اکتبر، از 10 هزار مطلب به 40 هزار مطلب افزایش یافته است یعنی در مدت یک هفته چهارصد درصد افزایش نشان می دهد.

عبارت هایی مانند «مرگ بر اعراب» و «نکبت جدید» و همچنین دعوت به تحریم فروشگاههای اعراب و مسلح شدن در خیابان ها از جمله مطالب تحریک آمیزی است که بیشتر در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است.

براساس این بررسی که سایت عرب 48 نتایج آن را منتشر کرده، 40 درصد از مطالب تحریک آمیز در شبکه های اجتماعی در فیسبوک، 38 درصد در تویتر و 12 درصد در شبکه های مختلف و وبلاگ ها رصد شده است.  

بیشترین مطلبی که در فیسبوک مورد پسند صهیونیستها واقع شده عکس یک سرباز اسرائیلی بود که روی دستش نوشته «نفرت از اعراب ها نژادپرستی نیست بلکه اصول است». این مطلب 20 هزار لایک خورد. در مقابل زمانی که یک فعال اسرائیلی در تصویر مشابهی با عبارت «محبت و صبر اصول هستند» به آن پاسخ داد بیش از 200 شکایت دریافت کرد.

این بررسی، نژادپرستی اسرائیلی ها را تایید کرد به طوری که اخیرا روند اقدامات نژادپرستانه علیه فلسطینی ها به طور قابل ملاحظه افزایش یافته است.

این بررسی نشان می دهد که این تحریک علیه اعراب از سطح سیاسی اسرائیلی آغاز شد به طوری که جمله ینون مغال عضو کنست از حزب خانه یهودی که گفته است «می توانیم از نکبت دیگری سخن بگوییم نه فقط انتفاضه سوم» به جمله ای تبدیل شد که بیشتر از سایر جملات در شبکه های اجتماعی باز نشر شده است.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها