گسترش عملیات ارتش یمن در جنوب لحج + فیلم

سه شنبه 21 مهر 1394 - 16:40

تعز(العالم) – ارتش یمن عملیات نظامی خود را در مناطقی در جنوب استان "لحج" گسترش داد.

خبرنگار شبکه "العالم" روز سه شنبه گزارش داد، محله های مسکونی، تاسیسات حیاتی و مدارس در "باب المندب"، شهر "ذباب" و "المخاء" در ساحل غرب "تعز" در معرض حملات هوایی و گلوله باران دریایی مهاجمین سعودی قرار گرفت که به تلفات انسانی و خسارات مادی انجامید.
یک عضو کمیته های مردمی به العالم گفت، آنان بی گناهان را هدف قرار می دهند آنگاه می گویند کار انصارالله بود، در حالی که آنان شهروندان بی دفاع در خانه هایشان هستند، دو بار حمله هوایی به منطقه به کشته و زخمی شدن شماری انجامید.    
دیگری افزود، هر قدر حمله کنند و دست به جنایت بزنند ما مانند کوه استوار ایستاده ایم.  
این حملات ددمنشانه پس از وارد شدن تلفات و خسارات سنگین به مزدوران مهاجم انجام شد که آخرین آن انهدام ناوچه جنگی دوم سعودی در ساحل دریای سرخ بود که قصد نزدیک شدن به بندر المخاء را داشت.  
ارتش یمن اقدام به پیشروی به طرف منطقه "الباحه" و شهر "التربه" در جنوب به طرفذ استان لحج نمود و درگیری در مرکز شهر ادامه دارد، همچنین محله های "الجملیه"، "صاله"، "الحریر"، "الستین" و "الخمسین" بمباران شد که شماری شهید و مجروح داشت.   
مردم گفتند که این حملات هوایی علیه خانه ها و اهالی انجام شده و مردم قادر به زندگی روزانه نیستند، حتی مکانی امن مانند مساجد در امان نمانده است.  
استمرار حمله های هوایی و نبود خدمات اساسی و بهداشت و کمبود غذا، باعث بدتر شدن اوضاع مردم در تعز شده است. 
 

پربیننده ترین خبرها