الحوثی: نظام سعودی شریک اسرائیل است

الحوثی: نظام سعودی شریک اسرائیل است
سه شنبه 21 مهر 1394 - 21:20

رهبر جنبش انصارالله یمن، آمریکا، اسرائیل و نظام سعودی را آفت بزرگی برای بشریت دانست و تأکید کرد، آل سعود در اقدامات اسرائیل در مسجد الاقصی شریک است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سید عبدالملک الحوثی" شامگاه سه‌شنبه گفت: اسرائیل چند روز قبل موشکهای بسیاری را به پایگاه "خمیس مشیط" (در منطقه عسیر عربستان) منتقل کرد.
وی افزود: نظام سعودی شریک همه اقدامات اسرائیل در الاقصی است.
الحوثی ادامه داد: این استعمار بود که نظام سعودی را پایه گذاری کرد و در ساخت آن سهیم بود.
الحوثی تأکید کرد: ما در موضع حق قرار دایم و امکان ندارد که کرامت، عزت و استقلال خود را قربانی کنیم.
رهبرانصارالله گفت: همانطور اجداد ما اشغالگران را بیرون راندند، و همانطور که اسرائیل از لبنان بیرون رانده شد و همانطور عراقی ها اشغالگران آمریکایی را اخراج کردند، ما نیز اشغالگران را بیرون می رانیم .. ملت ما توانایی این کار را دارد.
الحوثی تأکید کرد: نظام عربستان از بیت الحرام و حج و عمره سوء استفاده می کند تا به اموال زیادی دست یابد، ولی اینگونه وانمود می کند که در حال خدمت به این مکان مقدس است.
وی افزود: نظام سعودی و تکفیری‌ها، در حال تحریف و تخریب چهره اسلام هستند.
الحوثی تأکید کرد: نظام عربستان به عنوان آلت دست اسرائیل و آمریکا، درحال طغیانگری است.
وی اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و نظام عربستان سعودی و وابستگان آنان، آفت بزرگی برای بشریت هستند و بسیاری از بحرانها و فتنه‌ها را به وجود می‌آورند.
الحوثی گفت: آمریکا و اسرائیل، و نظام سعودی به عنوان عامل آمریکا، برای دنیا آزادی به ارمغان نیاوردند بلکه آن را به بردگی گرفته‌اند.
الحوثی خاطرنشان کرد: ملت یمن امروز با حملات وحشیانه‌ای مواجه شده است، و بسیاری از افراد ترسو سعی می‌کنند که مردم را ناامید کنند.
وی ادامه داد: ما امروز در معرض حملات ددمنشانه‌ای از سوی اسرائیل، آمریکا و نظام سعودی قرار داریم.
الحوثی تأکید کرد: انگلیس نقشه حمله اماراتی‌ها به عدن را کشید.
رهبر انصارالله گفت: در کنار تجاوز به یمن تلاشهایی برای اشغال بخشهایی از این کشور وجود دارد، و مردم یمن باید در قبال این توطئه آگاه باشند.
وی با اشاره به جنایات متجاوزان در حق مردم یمن افزود: ما زیر بار زور و بردگی نمی‌رویم.

پربیننده ترین خبرها