حمله شدیداللحن شیخ مصری به قرضاوی

حمله شدیداللحن شیخ مصری به قرضاوی
چهارشنبه 22 مهر 1394 - 12:33

شیخ علی جمعه از علمای الازهر مصر، بار دیگر با حمله به یوسف قرضاوی، مفتی تندروی مصری ساکن قطر، وی را شیخ گمراه، کودن و مبتلا به آلزایمر خطاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ علی جمعه شامگاه سه شنبه در برنامه "والله اعلم" با حمله به قرضاوی گفت: ای قرضاوی! اگر بخواهیم انتقاد کنیم و یکی از مواد قانون اساسی کشورمان را زیر سوال ببریم، این کار را با استناد به شریعت اسلامی انجام می دهیم و نه به روش گروه تروریستی و جنایتکار اخوان المسلمین.

جمعه در ادامه کتابهای قرضاوی را ناامید کننده توصیف کرد، چرا که بر اساس تمایلات شخصی خود - و نه آنچه خداوند در قرآن نازل کرده- حلال و حرام را تعیین می کند.

مفتی پیشین مصر از قرضاوی پرسید: آیا پایگاه های آمریکایی در قطر را خداوند نازل کرده؟ آیا دولت قطر که تو خود را به آنان فروختی و به مردم مصر خیانت کردی و کشورت را به خاطر آنها ترک کردی، خداوند نازل کرده است؟

شیخ علی جمعه از علمای اهل سنت الازهر مصر، پیشتر در خطبه های نماز جمعه مسجد الرحمة در پورت سعید مصر، ضمن بیان روایتی از رسول گرامی اسلام (ص) پیرامون برخی از مردم آخر الزمان که همچون خوارج از دین خارج می‌شوند، "وهابیت" را مصداق این روایت دانسته و آنها را سگ‌های جهنم نامیده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها