اتحادیه جهانی زنان مسلمان #فاجعه_منا را محکوم کرد

اتحادیه جهانی زنان مسلمان #فاجعه_منا را محکوم کرد
چهارشنبه 22 مهر 1394 - 14:35

اتحادیه جهانی زنان مسلمان با انتشار بیانیه‌ای خاطرنشان کرد، این اولین‌باری نیست که قلب مسلمین و مؤمنین جهان از سوء تدبیر یا طراحی عامدانه حکومت آل‌سعود عزدار و داغدار می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در بیانیه اتحادیه جهانی زنان مسلمان آمده است: از آن جایی که قلب مومن حرم خداست، صاحب این حرم نسبت به این فاجعه دردناک، چه عامدانه یا به خاطر سوء مدیریت، درد و سوز بیشتری احساس می کند.

واقعه دردناک حرم الهی و سقوط جرثقیل اگر چه دردناک بود و مسلمانان را عزادارکرد اما فاجعه منا دردناکتر و سوزنده تر بود زیرا مهمانان خانه خدا پس از پوشیدن لباس احرام به عرفات رفتند تا با پیدا کردن معرفت در خوابگاه خود درمشعرالحرام، شعور صادق را تجربه کنند اما آنان با دلهای عاشق و اراده راسخ و لبها و جگرهای سوخته هنگام عزیمت برای مبارزه با شیاطین انس و جن، قربانی شده و در صحرای مبارک منا بدون هیچ گناهی در خون خود غلطیدند تا سنت خدا را مبنی بر این که خون مظلوم، کاخ های ظالمین را به لرزه درخواهد آورد، محقق کنند و خداوند نیز جام خشم خود را برای انتقام گرفتن از مهمانان مظلومش به زودی زود ان شاءالله بر سر آنان خواهد ریخت.

 اتحادیه جهانی زنان مسلمان ، شهادت و فقدان و زخمی شدن گروهی از مسلمانان به ویژه زنان مسلمان از جمله خواهر فاضله و فهمیده، استاد مرجان نازقلیچی، فرماندار بندر ترکمن، را به جهان اسلام تسلیت می گوید.
ما معتقدیم خداوند به آنان اجر خواهد داد و آنان را مشمول رحمت گسترده اش خواهد کرد اما این مساله به هیچ وجه از بار مسئولیت دولت سعودی در وقوع این حادثه و بی توجهی به نجات آسیب دیدگان نمی کاهد و آنان باید به خداوند جبار السماوات و الارض در روز پاسخگویی که ترازوهای الهی آماده وزن کردن کردارهاست و از مظلومین می پرسد" و آنگاه که از زنده به گورشده پرسیده می شود، به چه گناهی کشته شد" در پیشگاه الهی پاسخ دهند.

اتحادیه جهانی زنان مسلمان از آزادگان جهان و همه مراکز دینی و رسمی می خواهد که به دنبال دلائل این فاجعه دردناک بوده و آن را به اطلاع افکار عمومی برسانند و به زودی حق خانواده قربانیان ستمدیده را بگیرند.

پربیننده ترین خبرها